Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Misty

    Suggesties om de foto beter te maken zeer welkom...


    1/160s
    f6.3
    ISO 100
    Last edited by Tenzin; 2 september 2010, 05:47.

  • #2
    Re: Misty

    Die witte vlek is dat mist of water??
    Lijkt mij een beetje mist op water, te zien aan de reflectie van de boom onderaan links.
    Toch iets te wit. Te opvallend. Vertoord het ganse beeld.

    Grtz

    Louis
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Misty

      Ik denk dat hij mooier geweest was minder gezoomed was of meer berg op de foto zodat het wit niet te overheersend is?
      Greetz Twan

      http://500px.com/TwanGroenen

      Comment


      • #4
        Re: Misty

        Ik vind hem wel wat hebben. Wit misschien een tikkeltje terugschroeven, en een donker kadertje kan bij deze foto m.i. ook helpen.

        Mvg
        Chris

        Comment


        • #5
          Re: Misty

          een kadertje kan idd helpen. het wit terugschroeven lijkt me wat moeilijker. in werkelijkheid zag je nu eenmaal ook alleen maar die witte mist die boven het water hing. ik heb mij achteraf trouwens ook de bedenking gemaakt dat ik de berg er helemaal op had moeten zetten maar dan had je bijna 3/4de berg en 1/4de mist. ik weet niet of dat beter was geweest. maar in elk geval al bedankt voor de tips!

          Comment


          • #6
            Re: Misty

            Het wit is al bij al wel erg wit. maar toch vind ik het een goede foto. Als die wat donkerder of ruwer word gemaakt heeft die volgens mij mssn wel iets dreigends zelfs.
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

            Comment


            • #7
              Re: Misty

              Oorspronkelijk geplaatst door micn Bekijk bericht
              Als die wat donkerder of ruwer word gemaakt heeft die volgens mij mssn wel iets dreigends zelfs.
              Zoiets als dit?

              Last edited by Tenzin; 2 september 2010, 18:45.

              Comment

              Working...
              X