Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miss Coast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miss Coast

    Modellen liggen zomaar niet voor het rapen en een studio is nog toekomst muziek. Dus ... schuim ik de straten af en probeer op die manier leuke 'portretten te maken'.Op één van mijn tochten kwam ik de Miss Coast in Open Air tegen...
    Ben nog geen regelmatige poster maar als ik hier tips en kritiek kan krijgen om betere foto's te maken, ben ik daar helemaal voor te vinden.

    PS Trouwens bedankt iedereen die tips gaf ivm het opladen. Dankzij jullie is het nu wel gelukt :-)






  • #2
    Re: Miss Coast

    Nr 1 is de beste volgens mij maar heeft zo een beetje een retro-effect
    Nr 2 Heel mooi maar in de rechteronder hoek een storend element
    Nr 3 Ook heel mooie foto maar het hoofd vh model mocht er helemaal op

    Zeker een mooie verzameling en het model mag er zeker wezen

    Comment


    • #3
      Re: Miss Coast

      thanks voor de tips Ricco, hier heb ik wat aan.
      Zal eens kijken of ik de storende elementen aankan met Photoshop. Om nadien niet te vergeten waarom ik het in het vervolg direct goed moet doen bij het nemen van de foto ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Miss Coast

        Ik vind nummer de 2de beste. Das dan vooral voor de compo en de sfeer. De rechteronderhoek zou idd beter leeg zijn, maar het was mij eerst niet opgevallen.

        Nummer 3 is een aardige foto, maar ik vind 'm eigenlijk niet zo speciaal qua compo.

        Nummer 1 vind ik wat bewerking betreft heel goed. Het heeft idd iets retro-achtig
        Voor mij had het hand er wel nog op gemogen.
        Canon

        Comment

        Working...
        X