Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini & Maxi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini & Maxi

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Mini & Maxi

    Compo en kleur kan ik best smaken.
    De dof vind ik in dit geval te gering en de rand van de hoed rechts heeft een naar mijn gevoel storende "halo" (enfin, is geen halo maar weet niet hoe ik het noemen moet, eerder aberratie ?).
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

    Comment


    • #3
      Re: Mini & Maxi

      Compo en kleur vind ik goed. Ik kan verkeerd zijn, maar heb de indruk dat dit twee foto's zijn die samengebracht zijn(met lagen gewerkt). Krijg die indruk, als ik naar de sprietjes rechts van de grote paddenstoel kijk(die zij precies doorzichtig), alleen de TS kan dit eventueel bevestigen).
      In verband met de dieptewerking volg ik Ifiamminghi.

      Comment


      • #4
        Re: Mini & Maxi

        Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Compo en kleur kan ik best smaken.
        De dof vind ik in dit geval te gering en de rand van de hoed rechts heeft een naar mijn gevoel storende "halo" (enfin, is geen halo maar weet niet hoe ik het noemen moet, eerder aberratie ?).
        bedankt , weet niet waar dat randje uitkomt;

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Compo en kleur vind ik goed. Ik kan verkeerd zijn, maar heb de indruk dat dit twee foto's zijn die samengebracht zijn(met lagen gewerkt). Krijg die indruk, als ik naar de sprietjes rechts van de grote paddenstoel kijk(die zij precies doorzichtig), alleen de TS kan dit eventueel bevestigen).
        In verband met de dieptewerking volg ik Ifiamminghi.
        bedankt, dit is gewoon een foto die ik enkel wat gecropt en naverscherpt heb. met lagen werken is me nog niet vertrouwd genoeg
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Mini & Maxi

          Sien, bedankt voor de toelichting. Dan verontschuldig ik mij voor de verkeerde interpretatie van uw foto.

          Comment


          • #6
            Re: Mini & Maxi

            raar beeld eigenlijk....weet echt niet wat ervan te denken ....ik zie ook dat randje rond die grote paddenstoel ??? en de me lijkt dat ie ook te sterk verscherpt is ?? de 3 eerste graspieten voor de grote paddenstoel zijn mijn inziens op zijn scherpst...
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment

            Working...
            X