Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met stekels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met stekels

    update:



    Last edited by bommasien; 30 juni 2015, 16:15.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Met stekels

    Vindt dit een mooi idee, maar ik zie een paar schoonheidfoutjes.Ik zie dat je blijkbaar nog last hebt van kleurruis(hoop dat ik het goed zeg), als je boven in het groene gedeelte kijkt zie je dat je daar rode puntjes hebt(j kan dit op verschillende plaatsen merken). Heb hier de indruk dat je iets over verscherpt hebt, maar daar zou ik er juist zo goed naast kunnen zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Met stekels

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Vindt dit een mooi idee, maar ik zie een paar schoonheidfoutjes.Ik zie dat je blijkbaar nog last hebt van kleurruis(hoop dat ik het goed zeg), als je boven in het groene gedeelte kijkt zie je dat je daar rode puntjes hebt(j kan dit op verschillende plaatsen merken). Heb hier de indruk dat je iets over verscherpt hebt, maar daar zou ik er juist zo goed naast kunnen zitten.
      Was ook het eerste wat me opviel.
      Wat de rode puntjes betreft, zou het kunnen dat je het bloempje wat feller hebt willen maken en het bloempje niet geselecteerd hebt, waardoor het rood/lila/paars/fuchsia (is een kleur dat ik heel moeilijk een juiste naam kan geven) in heel de foto opgetrokken werd ?
      Want hoe langer ik kijk hoe meer rood ik bemerk.

      Comment


      • #4
        Re: Met stekels

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Vindt dit een mooi idee, maar ik zie een paar schoonheidfoutjes.Ik zie dat je blijkbaar nog last hebt van kleurruis(hoop dat ik het goed zeg), als je boven in het groene gedeelte kijkt zie je dat je daar rode puntjes hebt(j kan dit op verschillende plaatsen merken). Heb hier de indruk dat je iets over verscherpt hebt, maar daar zou ik er juist zo goed naast kunnen zitten.
        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Was ook het eerste wat me opviel.
        Wat de rode puntjes betreft, zou het kunnen dat je het bloempje wat feller hebt willen maken en het bloempje niet geselecteerd hebt, waardoor het rood/lila/paars/fuchsia (is een kleur dat ik heel moeilijk een juiste naam kan geven) in heel de foto opgetrokken werd ?
        Want hoe langer ik kijk hoe meer rood ik bemerk.
        Ik vrees dat dit door het soort filter(effect) komt. Ik heb een update (verbetering?) geplaatst! Dank jullie voor de reacties!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Met stekels

          Sorry Sien, die rode puntjes zijn nog aanwezig.

          Comment

          Working...
          X