Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

masker portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • masker portret

    Deze foto maakte ik oorspronkelijk alleen maar vanwege het masker, dat ik zelf heb geschilderd voor mijn kunstacademie portfolio. Maar ik vond de foto zelf zo goed geslaagd. Dat ik het wel aandurf om hem hier te plaatsen.
    Omdat dit pas mijn eerste foto is die ik hier plaats zet ik hem in het beginnershoekje. Maar ik kan tegen kritiek dus zeg alles wat je denkt.



    Gemaakt met mijn 50mm 1.8f en een softfocus filter.

  • #2
    Re: masker portret

    Eerste foto dat je plaatst? Dan toch wel al langer actief op BD want kom je regelmatig tegen hier :-)
    Soit, de foto ...
    Mijn amateuristische fotobrein zegt dat het vermoedelijk beter was geweest een kleiner diafragma te kiezen. (iets meer detail mocht toch wel en de achtergrond is egaal dus ...)
    Misschien ook wat invullicht zodat de rechtse kant (van de foto) beter in beeld komt.

    Meer kritiek kan ik hier niet op geven Mooie compo !
    En heel cool masker.
    Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

    Comment


    • #3
      Re: masker portret

      Ik denk dat er iemand anders is met een gebruikersnaam die op mijn naam lijkt. Er zijn veel Sanne's.
      Ik ben zelf heel snel geneigd om een zo groot mogelijk diafragma te gebruiken. Maar dat is niet altijd goed. Ik zal er eens wat meer op letten. En de belichting is inderdaad ook niet helemaal perfect. Daar heb je gelijk in. Bedankt voor je reactie! Van dit soort dingen kan ik leren.

      Iemand anders nog iets?

      Comment

      Working...
      X