Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luik gezien door een natuurlijk kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • luik gezien door een natuurlijk kader




  • #2
    Re: luik gezien door een natuurlijk kader

    Maar goed dat er nog wat groen in de stad aanwezig is, dat heb je hier mooi in beeld gebracht. Ik ga wel voor de tweede.
    Groetjes Chris.

    Comment


    • #3
      Re: luik gezien door een natuurlijk kader

      Ik ga voor de eerste, maar dan enkel de donkere delen nog wat opgelicht. In je tweede is de hele foto precies lichter, ook het zicht op de stad.
      Ik heb nog PS niet geïnstalleerd op mijn laptop, dus kan er geen raster over leggen, maar ik denk op zicht dat hij ietsje naar rechts dient gekanteld (voor de zekerheid zou ik wel even moeten checken met een raster).

      PS Raar dat die ene vogel boven het appartementsgebouw is gaan vliegen in je tweede .

      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: luik gezien door een natuurlijk kader

        Voor mij de tweede foto. De ruimte op de voorgrond waar de stammen in de grond gaan doet het hem bij mijn keuze.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: luik gezien door een natuurlijk kader

          bedankt voor het kijken en de reacties
          de tweede had ik iets meer opgelicht en ja de ene vogel is echt gaan vliegen

          ik heb met een raster gekeken en het is miniem dat hij naar rechts kantelt
          mvg mvdd martine

          Comment


          • #6
            Re: luik gezien door een natuurlijk kader

            2 de is de beste.
            Je sensor is licht bevuild (zie stippen tussen koepel en flatgebouw). Een peertje doet wonderen.

            Comment


            • #7
              Re: luik gezien door een natuurlijk kader

              De tweede foto voor de compo. De lucht in de eerste vind ik wel mooier.

              Oorspronkelijk geplaatst door quidam Bekijk bericht
              Je sensor is licht bevuild (zie stippen tussen koepel en flatgebouw).
              Dat lijken mij toch vogels te zijn.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment

              Working...
              X