Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lubbeek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lubbeek

    Ik had er hier nog een paar op de pc staan die ik heb aangepast omdat de kleuren me niet aanstonden.




    Zeg maar wat jullie ervan vinden. wat kan beter. De compositie, kleuren, zeg maar.

    Mvg david

    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: Lubbeek

    Ik had er hier nog een paar op de pc staan die ik heb aangepast omdat de kleuren me niet aanstonden.
    ik heb zo'n vermoeden dat de originelen beter zijn.

    de contrasten zijn te hard, de kleuren te verzadigd (zie vooral in nummer twee: gras, brugje en lucht) en de foto's lijken me ook te erg verscherpt.

    Het komt allemaal zeer hard over.
    Opnieuw bewerken dus, of niet bewerken ...

    compositie van de tweede kan me wel bekoren, met die hoogspanningslijn, tegenover de afspanning van de weide.
    foto één: waarom dit eigenaardige beeldformaat?

    Comment


    • #3
      Re: Lubbeek

      Kleuren iets te fel, maar ik zie dat harde contrast wel graag, ik vind het toch twee mooie
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

      Comment


      • #4
        Re: Lubbeek

        Het probleem dat ik altijd heb met mijn foto's is dat men wolken nooit op iets trekken.
        daarmee bewerk ik ze bijna altijd na in photoshop. Ja nu je het zegt het gras is te groen.
        Ik zie ook wel graag veel kleur en contrast en dan kan ik wel wat overdrijven. ( beetje meer op letten in het vervolg )
        Zeker de wolken wil ik graag duidelijk hebben. de eerste foto heeft normaal formaat, het is de tweede dat ik heb gecropt.
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

        Comment


        • #5
          Re: Lubbeek

          Ik beschik nog over weinig technisch inzicht qua camera's en de instellingen er van maar moet zeggen dat ik van de eerste foto echt kan genieten, super.

          Comment

          Working...
          X