HDR-foto, genomen op de Lofoten![]()
HDR-foto, genomen op de Lofoten![]()
|
Sorry, slechts 1 post per dag, zie forumregels.
mvg,
Eddy
Smaken verschillen
Ik vind deze toch wel zeer mooi hoor!
Grt erik
Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Prachtig !! Zowiezo ook fan van Noorwegen !!
|
Knap landschap, ik zou eens op het plekje willen staan van waaruit jij deze opname maakte
Hdr netjes en gelukkig niet overdreven bij de tonemapping![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans ! voorlopig ben ik hier weinig aanwezig wegens te druk met andere activiteiten die ik onderschat had maar ik hoop snel terug in mijn normale BD-sleur te hervallen
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Mooi overzicht
Volg hier ook de positieve reacties en wil daar direct naar toe.
Gr, Daniel.
|
Allemaal bedankt voor jullie fijne reacties!
knap standpunt en dito foto!!!
mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Volledig onder de indruk!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
mooi !
Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Knap werk![]()
Mvg Joeri, Sony RX10IV, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100V, DJI Pocket2, Dji Mavic3, Dji Mini 3 Pro, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.the360factory.be Make RAW No WAR
|
Ben verrast van deze hdr, mooi gedaan. Deze bewerking is veel beter dan je foto van "langsheen de dender"
Mvg John
Inderdaad zéér knap
Heb je deze ook nog "gewoon". Kwestie om eens te kunnen vergelijken.
Knappe foto!
Wat een mooi zicht moet dat daar geweest zien.
Noorwegen staat ook nog wel op mijn to-do lijstje!
Mooi gedaan, veel mensen hebben de neiging te overdrijven in de HDR en dat heb jij gelukkig niet gedaan.
Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod
Laatst gewijzigd door Rovaer; 14 januari 2014 om 11:47 Reden: aanpassen tikfouten
|
Ik blijf terug komen kijken , nu heb ik nog een vraagje uit hoeveel foto's bouw jij je HDR foto's op 3,5 of 7 vermits je met Nikon werkt kan je tot 7 foto's gaan dacht ik he .
Mvg Joeri, Sony RX10IV, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100V, DJI Pocket2, Dji Mavic3, Dji Mini 3 Pro, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.the360factory.be Make RAW No WAR
Deze HDR is opgebouwd uit drie foto's, soms doe ik dat uit 5, maar bij Nikon kun je tot 9 foto's gaan, tenminste op mijn D3 en D800. Je aantal wordt echter beperkt door de lichtomstandigheden, tenzij je op statief werkt. Deze foto is uit de hand genomen, weliswaar met vrij korte sluitersnelheden en op de hoogste kliksnelheid van de D3 (9 beelden per seconde).
Laatst gewijzigd door Rovaer; 15 januari 2014 om 06:29 Reden: tikfout
Inderdaad een mooi plaatje.
Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/