Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

loch eil - zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • loch eil - zonsondergang

    ergens bij Fort William...



    iso100 / f16 / 200mm / 20 sec
    Alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: loch eil - zonsondergang

    Heel knap - net een schilderijtje
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: loch eil - zonsondergang

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Heel knap - net een schilderijtje
      Peter
      thx Peter!
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: loch eil - zonsondergang

        Mooi hoor !
        Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment


        • #5
          Re: loch eil - zonsondergang

          De speciale blauwe toets geven een koele ruimtelijke sfeer terwijl een spatje warmte te vinden is in de wolken. Een originele benadering die ik schitterend vind
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: loch eil - zonsondergang

            Mooi resultaat met deze sluitertraagheid!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: loch eil - zonsondergang

              Knappe plaat!
              --> www.brandnewimage.be <--

              Comment


              • #8
                Re: loch eil - zonsondergang

                Mooi om te zien hoe doe wolken linksboven over de berg lijken te rollen.

                Ik vind de zwarte massa links midden wel iets te prominent aanwezig en afleiden van het geheel, misschien eens proberen iets op te halen zodat het wat zachter wordt en beter in het geheel past. Misschien is het geheel ook ietsje onderbelicht, aan de ene kant vind ik het zeemzoet aan de andere kant mist het wat punch... Tis alvast een intrigerende foto

                Comment


                • #9
                  Re: loch eil - zonsondergang

                  Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
                  Ik vind de zwarte massa links midden wel iets te prominent aanwezig en afleiden van het geheel, misschien eens proberen iets op te halen zodat het wat zachter wordt
                  de bomenrij was nog een stuk donderkder, dus heb die al wat opgetrokken, maar meer optrekken gaf het wat mij betreft een onnatuurlijk effect: het is tenslotte een foot bij zonsondergang en dus donker "van nature". het "zeemzoete" heeft alles te maken met de gladde waterpartij lijkt me, dus ik heb er ook niet teveel contrast in gestoken, kwestie van het een "zachte plaat" te houden.
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment

                  Working...
                  X