Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little angry man

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Little angry man

    Ik vond na een zeer drukke werkweek even de tijd om gauw nog 'ns iets posten. Vanaf volgende week kan je terug wat meer actie van me verwachten...

    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

  • #2
    Re: Little angry man

    Ik vind dat hij gelijk heeft, bij tegenstribbeling eens goed op tafel kloppen Goede opname Bart en mooi uitgelicht Welkom terug, je zal je tenen moeten uitkuisen want je achterstand is ondertussen tamelijk groot
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Little angry man

      Ik ga het hier bij de inhoud houden.
      Voor mij een knap portret, de emotie goed gevangen. Je kan zo prachtige foto's maken als je de emotie goed in beeld kunt brengen. Meestal wil men het model goedgeluimd op de foto
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Little angry man

        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Voor mij een knap portret, de emotie goed gevangen. Je kan zo prachtige foto's maken als je de emotie goed in beeld kunt brengen. Meestal wil men het model goedgeluimd op de foto
        helemaal akkoord hiermee.

        Comment


        • #5
          Re: Little angry man

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Voor mij een knap portret, de emotie goed gevangen. Je kan zo prachtige foto's maken als je de emotie goed in beeld kunt brengen. Meestal wil men het model goedgeluimd op de foto
          Perfect samengevat wat ik denk.
          Ietsje te weinig licht op z'n kruintje, net de contouren nog zien was imo beter. Midden links piept er nog een grijze streep door in de zwarte achtergrond die steeds m'n blik trekt (kun je nog wegpoetsen)
          Emowaarde : super
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Little angry man

            Een echt leuk momentopname ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Little angry man

              En kwaad is hij zeker, mooi gedaan

              grt. Ria

              Comment


              • #8
                Re: Little angry man

                JA, man Bart, hij is serieus kwaad. Zeer herkenbaar, heb er hier 3 van dat kaliber rondlopen (wel al een beetje ouder).

                Comment


                • #9
                  Re: Little angry man

                  Heel toffe foto, wat is em kwaad, verder ben ik het eens met Saphi dat linkse daar een beetje opkuisen de foto is het meer dan waard
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

                  Comment


                  • #10
                    Re: Little angry man

                    Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                    Heel toffe foto, wat is em kwaad, verder ben ik het eens met Saphi dat linkse daar een beetje opkuisen de foto is het meer dan waard
                    Ik zal er mij eens aan zetten dan...
                    Bedankt voor alle leuke comments. Update volgt zodra hij klaar is.
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

                    Comment

                    Working...
                    X