Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lichtjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lichtjes

    Na een jaartje een tweede poging. Een titel kiezen was eigenlijk al moeilijk. Het is een verlichting die als een zeer groot scherm over een kerstmarkt hing. Vermoedelijk was het nog niet donker genoeg. Zelf zag ik het onderwerp als iets speciaals maar of het er als foto doorkan is iets anders.
    Mijn toestel is in vergelijk met wat ik hier zie een simpele Canon S5 IS.




  • #2
    Re: lichtjes

    Zoals je zelf al opmerkte was 't waarschijnlijk nog niet donker genoeg waardoor het moeilijk te zien is dat dit lichtjes zijn. Bij de tweede is 't jammer dat het dak van het huis er onderaan nog net op staat. Misschien even croppen?
    www.elwee.net

    Comment


    • #3
      Re: lichtjes

      Zelf zag ik het onderwerp als iets speciaals maar of het er als foto doorkan is iets anders.
      zeer wijze en algemeen geldende opmerking. Velen zien iets "speciaals" of iets "moois" en gaan dat dan gauw even vastleggen, zonder zich vragen te stellen over de fotografische waarde ervan. Veel gemaakte fout.

      Je eerste foto vind ik mager qua compositie en inhoud.

      De tweede vind ik goed. Het heeft iets bevreemdend. Het dak van het huis (of wat het ook is) moet er zéker bij, het mocht er zelfs nog meer op staan, dat geeft context aan deze vreemde en lelijke constructie.

      Comment


      • #4
        Re: lichtjes

        Bedankt voor de opmerkingen, zal me in 't vervolg maar beter op iets anders concentreren. Ben nog een beginner en ik lijk steeds de verkeerde foto's goed te vinden, tenminste zo ervaar ik het als vrienden eens foto's bekijken. Wat ik zelf maar zus en zo vind lijken zij wel goed te vinden. Tot een volgende.
        Groetjes, Gosia

        Comment

        Working...
        X