Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lente

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lente

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Lente

    Ik zie er een soort verrijzing in. Van donker naar de lichte top. En nog een mooie driehoek ook !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Lente

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Ik zie er een soort verrijzing in. Van donker naar de lichte top. En nog een mooie driehoek ook !
      Je analyse(s) spreken me ten zeerste aan. Dank u Johan.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Lente

        Precies ColorVir bewerking (analoog zoals vroeger ) Raymond, tof grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Lente

          Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
          Precies ColorVir bewerking (analoog zoals vroeger ) Raymond, tof grts Jozef
          De bewerking (programma) is me onbekend Jozef. Analoog is het ook niet maar de onscherpe sfeer die nevelig overkomt vind ik heel gevoelvol en dus ben ik met het resultaat uiterst tevreden wat door slechts 2 bezoekers wordt onderschreven.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Lente

            De Lente zou een goed gevoel moeten geven, dat ervaar ik hier niet..
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Lente

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              De Lente zou een goed gevoel moeten geven, dat ervaar ik hier niet..
              grt,bouk.
              Een 'dwingende stelling Bouk. Verwachtingen kunnen al eens tegenvallen, zou jij zeker moeten weten ! Maar als je over "gevoel" praat dan ben je mijn maatje (in een beoordeling).
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Lente

                mijn gevoel hier: 'ik worstel en kom boven', dat is de lente toch ook... bijzondere kleuren met deze bewerking, vind het mooi!

                Comment


                • #9
                  Re: Lente

                  Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                  mijn gevoel hier: 'ik worstel en kom boven', dat is de lente toch ook... bijzondere kleuren met deze bewerking, vind het mooi!
                  Prachtig en doordachte analyse Thanks Fena. Zit je in de "kunst" of hou je u daar mee bezig ?
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lente

                    was pottenbakster/ ceramiste, lijf nu te stroef (bouwjaar 1943), fotograferen kan met minder fysiek inspannen

                    Comment

                    Working...
                    X