Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

    Na een dikke drie jaar online te zijn geweest had ik nog eens zin om hier enkele foto's te posten.
    Nog steeds met dezelfde (ondertussen verouderde) camera en lenzen trok ik enkele maanden geleden rond doorheen Zuidoost Azië.

    Onderstaande foto's van straatkinderen werden genomen tijdens de aalmoes-ceremonie die zich elke morgen net na zonsopgang voordoet in Luang Prabang (Laos).







    Last edited by Wyffels; 23 mei 2016, 05:23.

  • #2
    Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

    Ik ben weg van de derde!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

      Mooie pakkende reportage, ja de 3de is de mooiste, bij de 2de vind ik storend de persoon zonder hoofd; bij de 1ste trekt die witte vlek mijn aandacht
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

        Sterke beelden
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

          Sterke beelden, vooral de derde spreekt me erg aan . Bij de tweede mis ik ook het hoofd van de vrouw. Misschien ook even een spatie tussen foto1 en 2 , dat kijkt makkelijker
          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

            Bedankt voor de reacties.

            Oorspronkelijk stond de vrouw er volledig op. Misschien dat onderstaande foto jullie meer kan bekoren?

            Comment


            • #7
              Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

              Mooie reportage. De eerste en de derde zijn mijn favorieten.
              Mvg Philip

              Comment


              • #8
                Re: Laos Straatkinderen Aalmoes-Ceremonie

                Hey Wyffels ;-)

                Propere fotos, moeilijk kiezen tussen 2 en 3, maar ik ga toch voor de 2de
                Desondanks dat die vrouw geen hoofd heeft op de 2de, heeft ze hier toch zeker wel een meerwaarde.
                De kadrage is ook beter in de post hier van op flickr. Misschien nog juist het halve kind op de achtergrond eruit halen.

                De blik in de 3de zegt ook wel heel veel, maar misschien iets meer scherpte diepte.
                Dan komt de schuine lijn (van de stoeprand) en het kind op de achtergrond ietsje duidelijker in beeld.

                Propere B/W omzettingen van alle 3
                Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
                Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

                Comment

                Working...
                X