Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

langs de grote nete (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • langs de grote nete (2)

    Nog eentje van die ochtend, een 20 tal minuujes later.
    F25
    1/100
    iso 200


    Laat maar horen.
    Groeten
    Herman
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

  • #2
    Re: langs de grote nete (2)

    Dit is een mooie,
    ik heb er zelf een 3-tal gepost, van zo'n ochtend. Ik weet dan ook dat het niet simpel is om dit tot een goed einde te brengen. Mijn zon was overbelicht...

    Wat mij betreft kan de zon hier er nog door wat overbelichting betreft, je hebt ze ook mooi weten te vangen achter die boom, wat mss al voor een wat zachtere weergave zorgt.

    Lucht is mooi, persoonlijk zie ik de wolkenlijnen graag. Misschien je voorgrond een ietsje meer oplichten, maar voor mij is deze foto alvast geslaagd!

    PS ik zie dat je een diafragma van F25 hebt genomen, dit is tamelijk dicht geknepen, ... mss ietsje meer open zetten, dan is je voorgrond wat meer belicht.
    Natuurlijk zien of dit mogelijk is, zodat je achtergrond niet te licht wordt ...

    Comment


    • #3
      Re: langs de grote nete (2)

      ik vind hem mooi zo,
      met de silhouetten op de voorgrond
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: langs de grote nete (2)

        Een hele mooie. Ik twijfel enkel of ik die felle zon in de boom al dan niet zou wegclonen met wat bladeren van die boom.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: langs de grote nete (2)

          Bedankt voor het kijken en de reacties.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Een hele mooie. Ik twijfel enkel of ik die felle zon in de boom al dan niet zou wegclonen met wat bladeren van die boom.
          Groetjes
          Heb hier net eens een poging gedaan om de zon weg te clonen maar dan heb ik problemen met de zonnestralen.

          Groeten
          Herman
          Groetjes, Herman.
          Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

          Comment

          Working...
          X