Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lampions +up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lampions +up



    update:
    Last edited by bommasien; 31 oktober 2015, 08:55.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Lampions

    Deze had veel beter geweest op een volledige zwarte achtergrond.
    Hier is het links boven zwart en gaat zo naar links en rechts onder naar lijnen met blauw.

    Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

    Comment


    • #3
      Re: Lampions

      Mooi in beeld gebracht Sien. Op mijn scherm zie ik geen lijnen met blauw.
      Mvg Suske

      Comment


      • #4
        Re: Lampions

        Blauwe lijnen zie ik ook niet hoor!
        Best mooi al zou ik de tak vanuit de hoek laten komen i.p.v. uit de bovenkant...
        Ik ken de opname-omstandigheden niet maar zie erg veel ruis. Ik vermoed echter dat die lampionnetjes niet erg veel bewegen en zou derhalve voor een langere belichtingstijd hebben gekozen zodat de ISO flink naar beneden kon.
        Die verschillende kleuren zijn wel erg leuk!
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Lampions

          Op mijn scherm zie ik heel donkerblauw, best merkbaar in de rechterhoek onderhoek. Niet echt storend, maar als alles zwart was nog mooier dan nu. De kleuren, compo en scherpte dik in orde Sien. Aangenaam om dit te zien.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Lampions

            Op het eerste zicht zag ik ook geen blauw, maar inderdaad onderaan is er wel wat blauw te zien.
            Mooi gedaan voor de rest.

            Comment


            • #7
              Re: Lampions

              Bedankt voor de reacties, alhoewel het blauwe hier niet zichtbaar is, een update (zwarter)geplaatst!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Lampions

                Up :g

                Comment


                • #9
                  Re: Lampions

                  Hier, zelfs na intens speurwerk, geen blauw te zien .
                  Heb ik dan een goed of slecht scherm en/of goede of slechte ogen .

                  Wel raar dat je in de up nu plots wel het uiteinde van de tak ziet en dat die niet te zien was in de origineel geplaatste... dan heb je toch iets meer gedaan dan zwarter gemaakt !?

                  PS Nadat ik hier zwart als achtergrond instelde zag ik toch een soort brede blauw veeg onderaan rechts.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lampions

                    Mooie up Sien
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lampions

                      de update kijkt beter

                      Comment

                      Working...
                      X