Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Labyrint.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Labyrint.


  • #2
    Re: Labyrint.

    Toch niet op zaterdag gemaakt JP want dan was ik daar aan het rondneuzen, zonder camera evenwel Mooi beeldvullend, sfeer en ritme Het moet niet hoor maar kon je die 'help' niet wegvagen ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Labyrint.

      goed in beeld gebracht ,maar (help) stoort toch !!! grts Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Labyrint.

        Voor mij stoort die help nu eens niet zie. Het ondersteunt het roestige en desolate van de constructie.

        Comment


        • #5
          Re: Labyrint.

          Dat zwart gedeelde in de rechterbovenhoek stoort mij een beetje even proberen te verwijderen grt Theo
          Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

          Comment


          • #6
            Re: Labyrint.

            Ik vind de Help hier ook wel op zijn plaats. Geeft wat extra's aan het geheel.
            "De gustibus et coloribus non est disputandum"

            Comment


            • #7
              Re: Labyrint.

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Toch niet op zaterdag gemaakt JP want dan was ik daar aan het rondneuzen, zonder camera evenwel Mooi beeldvullend, sfeer en ritme Het moet niet hoor maar kon je die 'help' niet wegvagen ?
              Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
              goed in beeld gebracht ,maar (help) stoort toch !!! grts Jozef
              Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
              Voor mij stoort die help nu eens niet zie. Het ondersteunt het roestige en desolate van de constructie.
              Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
              Dat zwart gedeelde in de rechterbovenhoek stoort mij een beetje even proberen te verwijderen grt Theo
              Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht
              Ik vind de Help hier ook wel op zijn plaats. Geeft wat extra's aan het geheel.
              Bedankt voor de fijne reacties. "Help" heb ik bedoeld laten staan, omdat die voor mij ook als een hulpkreet stond tegen het oprukkende roest. Die zwarte hoek rechts boven heb ik met veel zeep weggewerkt ;-).

              @G.R het was niet op zaterdag, wij zijn vrijdag daar geweest tijdens de les van het cvo.
              Last edited by Guest22; 8 december 2017, 18:16.

              Comment

              Working...
              X