Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kung fu chicken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kung fu chicken


  • #2
    Re: Kung fu chicken

    Jammer dat de poot die nog wel op de grond staat er niet bij opstaat...
    Hierdoor is het voor mij niet zo'n geslaagde foto..

    En ik weet niet hoe je het kan voorkomen, maar ik vind de kip op haar borst te licht..
    De technische kant zal hier nog wel uitgelegd worden waarschijnlijk
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

    Comment


    • #3
      Re: Kung fu chicken

      Hallo Linsey,

      Dat van het pootje vond ik ook wel jammer. De hen had blijkbaar koude pootjes, en ik had de foto genomen zonder in de zoeker te kijken. De te witte borst is eigenlijk stomweg gekomen door auto-contrast in picasa te laten werken. Zal nog eens de originele foto doorsturen.

      Thanks
      Sven

      Comment


      • #4
        Re: Kung fu chicken

        Ik volg,een heel leuke die me direct doet lachen alleen spijtig van de poot op de grond he, mooi scherp en mooie Dof Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: Kung fu chicken

          Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          ......... alleen spijtig van de poot op de grond hè
          yep..das jammer.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Kung fu chicken

            Halllo,

            Bedankt voor de reactie´s. Probeer me eigen te maken van eerst goed te kijken en dan pas te fotograferen, dus volgende keer hopelijk beter. Nu kunnen we dankzij de opmerkingen gelukkig veel bijleren... THANKS!!!

            Comment


            • #7
              Re: Kung fu chicken

              De kip zit over het algemeen genomen te krap in het kader, niet alleen die poot.
              Je mist ook scherpte op het oog / de kop. Hoe dat komt is moeilijk t evertellen omdat je de exif gegevens er niet hebt bij gezet. Ik vermoed echter een te groot diafragma.
              De kleine overbelichte plek op de borst is makkelijk te corrigeren in PS.
              Je hebt hier al bij al een leuk beeld gezien en willen vastleggen. Doe volgende keer vooral hetzelfde, maar pas enkele basisregels toe en je foto's zullen weldra zeer mooi worden!
              Keep up the good work!

              Groetjes
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

              Comment

              Working...
              X