Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koude Kalmthoutse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koude Kalmthoutse heide




    35mm
    f11
    1/6
    iso200
    mvg,
    Eddy







    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Koude Kalmthoutse heide

    mooie in beeld zetting. Het verdorde gras helpt mee voor dieptewerking
    Mvg Suske

    Comment


    • #3
      Re: Koude Kalmthoutse heide

      Mooie plaat!
      Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

      Comment


      • #4
        Re: Koude Kalmthoutse heide

        De kou springt er van af. Ik hoop dat de lente snel komt.

        Mooi !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Koude Kalmthoutse heide

          Knappe uitsnede Eddy, eens iets anders dan we van jou gewoon zijn.
          Die bevroren stukken vooraan vind ik heel leuk.
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Koude Kalmthoutse heide

            prima in beeld gebracht
            D 7500 > 16/85 > 70/300>105
            https://www.behance.net/joscaeymae0afa
            Grt. Jos

            Comment


            • #7
              Re: Koude Kalmthoutse heide

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Knappe uitsnede Eddy, eens iets anders dan we van jou gewoon zijn.
              Die bevroren stukken vooraan vind ik heel leuk.
              Ben ik volledig mee eens.

              PS Eddy, wanneer ga je er eens eentje plaatsen waar we enkele opmerkingen kunnen over maken .

              Comment


              • #8
                Re: Koude Kalmthoutse heide

                Alles geschreven en technisch knap, alleen ik zie de 'Putse moer'(?) toch liever in LS, maar das smaak.

                Comment


                • #9
                  Re: Koude Kalmthoutse heide

                  Mooi gedaan.
                  Ben ik verkeerd als ik zou zeggen dat je de maan wat bewerkt hebt? Er lijkt een zwart randje rondom de maan zichtbaar.
                  Helemaal geen kritiek hoor, blijft een mooie foto, maar het sprong zo direct in mijn zicht.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koude Kalmthoutse heide

                    Mij valt het randje ook op, maar ik blijf het een heerlijk detail vinden in de lucht. Zalig dat dunne laagje ijs in de voorgrond.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koude Kalmthoutse heide

                      Eddy, een vierkant. Dan ben ik al verkocht
                      Maar deze foto spat van het scherm af zelfs door de zachte kleuren. dat zegt dus wat. Het randje om de maan stoort mij trouwens niet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koude Kalmthoutse heide

                        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                        Mooi gedaan.
                        Ben ik verkeerd als ik zou zeggen dat je de maan wat bewerkt hebt? Er lijkt een zwart randje rondom de maan zichtbaar.
                        Helemaal geen kritiek hoor, blijft een mooie foto, maar het sprong zo direct in mijn zicht.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                        Mij valt het randje ook op, maar ik blijf het een heerlijk detail vinden in de lucht. Zalig dat dunne laagje ijs in de voorgrond.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
                        Eddy, een vierkant. Dan ben ik al verkocht
                        Maar deze foto spat van het scherm af zelfs door de zachte kleuren. dat zegt dus wat. Het randje om de maan stoort mij trouwens niet.
                        Ik bewerk elke foto die ik hier op BD zet, saturatie, levendigheid, contrast, verscherpen enz... Op die manier is de maan dus ook bewerkt in de totale foto.
                        Maar die maan stond daar zaterdag voor de zonsopgang (ze is er niet ingezet), ze is ook te zien op mijn eerste foto over de Kalmthoutse heide.
                        Een randje is op een foto van 850pix wel snel te zien (misschien van 't verscherpen).
                        Hierbij een enorme crop van de maan in deze foto zonder bewerking (originele dng).
                        mvg,
                        Eddy

                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koude Kalmthoutse heide

                          Eddy, kerel, ik bedoelde het positief. Spat van het scherm moet je bij mij figuurlijk opvatten. Toffe foto en ook je enorme crop ziet er zelfs gaaf uit. Plaatsen!!!! Zit alleen wel een zwarte rand om
                          Last edited by Kai57; 21 januari 2015, 19:41.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koude Kalmthoutse heide

                            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                            Ik bewerk elke foto die ik hier op BD zet, saturatie, levendigheid, contrast, verscherpen enz... Op die manier is de maan dus ook bewerkt in de totale foto.
                            Maar die maan stond daar zaterdag voor de zonsopgang (ze is er niet ingezet), ze is ook te zien op mijn eerste foto over de Kalmthoutse heide.
                            Een randje is op een foto van 850pix wel snel te zien (misschien van 't verscherpen).
                            Hierbij een enorme crop van de maan in deze foto zonder bewerking (originele dng).
                            mvg,
                            Eddy
                            Bedankt voor uw toelichting.
                            Ik trek zeker niet in twijfel of de maan daar al dan niet stond, ze is trouwens ook een mooie meerwaarde voor de foto.
                            Ik vond het zwarte randje alleen wat opvallend. Blijkbaar is het in uw origineel niet aanwezig, dus het zal wel ergens met de bewerking te maken hebben zeker.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Koude Kalmthoutse heide

                              Ook hier geen twijfel over het maantje, was er van overtuigd dat het de door nabewerking ontstaan is.
                              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                              Comment

                              Working...
                              X