Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koffie!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koffie!

    Experiment met een inkijkje in een koffiemok.

    Coffee by PhotoDante, on Flickr

  • #2
    Re: Koffie!

    Wauw!! Prachtige productfotografie!
    Daar is werk ingestoken!!!

    Mvg Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Koffie!

      Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
      Wauw!! Prachtige productfotografie!
      Daar is werk ingestoken!!!

      Mvg Katrien
      Dank je wel!

      Comment


      • #4
        Re: Koffie!

        Is inderdaad heel mooi gedaan, maar van een freelance fotograaf mag je dit toch verwachten niet ?

        Comment


        • #5
          Re: Koffie!

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Is inderdaad heel mooi gedaan, maar van een freelance fotograaf mag je dit toch verwachten niet ?
          Dank u
          Wat heeft dat met freelancer te maken
          Het idee , thinking out of the box, en hoe de inkijk te realiseren heb je of heb je niet in je.

          Comment


          • #6
            Re: Koffie!

            sterke compo met heldere kleuren
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Koffie!

              Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
              Dank u
              Wat heeft dat met freelancer te maken
              Het idee , thinking out of the box, en hoe de inkijk te realiseren heb je of heb je niet in je.
              Ik wees hierbij niet specifiek naar betreffende foto, maar eerder in het algemeen, dat je van een freelance fotograaf gewoon mooie foto's kan verwachten.
              Freelance fotograaf is toch al iets meer dan hobbyist hé, daar verwacht je geen foto's van in beginnershoek, dat bedoelde ik.

              Comment


              • #8
                Re: Koffie!

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik wees hierbij niet specifiek naar betreffende foto, maar eerder in het algemeen, dat je van een freelance fotograaf gewoon mooie foto's kan verwachten.
                Freelance fotograaf is toch al iets meer dan hobbyist hé, daar verwacht je geen foto's van in beginnershoek, dat bedoelde ik.
                Het is voor mij een experiment geweest met de inhoud van de mok zichtbaar, vandaar mijn keus voor de beginnershoek.

                Ik zie op dit forum mensen die al jaren posten in de beginnershoek, zijn dat ook niet zo langzamerhand gevorderde?

                Comment


                • #9
                  Re: Koffie!

                  Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                  sterke compo met heldere kleuren
                  Dank u

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koffie!

                    Goed voor reclame fotografie.
                    Mvg Suske

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koffie!

                      Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
                      Het is voor mij een experiment geweest met de inhoud van de mok zichtbaar, vandaar mijn keus voor de beginnershoek.

                      Ik zie op dit forum mensen die al jaren posten in de beginnershoek, zijn dat ook niet zo langzamerhand gevorderde?
                      Je moet het echt niet zo omfloerst schrijven hoor. Zet ipv 'mensen' maar mijn naam, want dat bedoel je toch niet .
                      Waarom ik nog altijd in beginnershoek post... omdat ik ongeveer 4 keer per jaar mijn toestel uit mijn fototas haal... en jij ???
                      Ik heb dit hier trouwens reeds meermaals geschreven, dat ik omwille van het weinig fotograferen wel levenslang een beginner zal blijven, (en bovendien reiken mijn ambities ook niet hoger), maar jij kan natuurlijk niet alles lezen hé als je zo druk doende bent met fotograferen.
                      En als bedrijfsfotograaf, evenementenfotograaf, woningfotograaf, productfotograaf...enz.... zal dat bij jou wel iets meer zijn dan vier keer per jaar zeker.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koffie!

                        Knap werk met de mok. Zelf had ik wel voor een contrasterende kleur gekozen voor de onderste tekst (Cappucino) i.p.v. die in de kleur van de mok zelf te maken. De mok zou dan meer loskomen.
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koffie!

                          knap werkt !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Je moet het echt niet zo omfloerst schrijven hoor. Zet ipv 'mensen' maar mijn naam, want dat bedoel je toch niet .
                          Waarom ik nog altijd in beginnershoek post... omdat ik ongeveer 4 keer per jaar mijn toestel uit mijn fototas haal... en jij ???
                          Ik heb dit hier trouwens reeds meermaals geschreven, dat ik omwille van het weinig fotograferen wel levenslang een beginner zal blijven, (en bovendien reiken mijn ambities ook niet hoger), maar jij kan natuurlijk niet alles lezen hé als je zo druk doende bent met fotograferen.
                          En als bedrijfsfotograaf, evenementenfotograaf, woningfotograaf, productfotograaf...enz.... zal dat bij jou wel iets meer zijn dan vier keer per jaar zeker.
                          met alle respect.
                          maar ik kan je enkel aanraden iets meer te fotograferen, want hier alleen zal je het niet leren.
                          maar ieder doet zijn ding, maar onthoud fotografie is en blijft een oefening...

                          met vriendelijke groeten

                          Renske Mignon

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koffie!

                            Leuk gevonden. Tijd en werk in gestoken, dat zie je!
                            - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Koffie!

                              Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                              knap werkt !

                              met vriendelijke groeten

                              Renske Mignon
                              Dank u

                              Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                              Knap werk met de mok. Zelf had ik wel voor een contrasterende kleur gekozen voor de onderste tekst (Cappucino) i.p.v. die in de kleur van de mok zelf te maken. De mok zou dan meer loskomen.
                              De achtergrond is een bestaande vector, ontworpen door mijn vriendin voor een espressomachinewinkel.
                              Toeval dus dat de kleur overeenkomt.
                              Wel had ik de kleur van de tekst kunnen veranderen, maar mij beviel het wel.

                              Oorspronkelijk geplaatst door BlockieBlock Bekijk bericht
                              Leuk gevonden. Tijd en werk in gestoken, dat zie je!
                              Dank u
                              Van het basis idee koffie, het open slijpen van de mok, het gladschuren, het maken van de foto en de nabewerking is in total een kleine dag geweest.
                              Last edited by photo dante; 7 maart 2016, 18:30.

                              Comment

                              Working...
                              X