Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleuters in Gambia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleuters in Gambia

    Dochter is daar drie maand op stage geweest, en we zijn haar daar gaan bezoeken.






    groetjes
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

  • #2
    Re: Kleuters in Gambia

    mooi, die ogen.....allemaal een verschillende blik, verschillende gevoelens
    groetjes aline

    Comment


    • #3
      Re: Kleuters in Gambia

      Eerste vind ik mooi, bij de tweede oogt het wit van de ogen wel heel onnatuurlijk.

      Comment


      • #4
        Re: Kleuters in Gambia

        Hoe heet dat ook weer ? Iemand zwart maken?
        Ik vind dit niet smakelijk.
        Slechte grap.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Kleuters in Gambia

          Nou Leonide, heb je een zwarte al eens goed bekeken ? Bij zwarten heb je verschillende schakeringen net zoals bij de witte. De ene is witter dan een ander, bij zwarten geldt dat ook tot zelfs gitzwart. Maar hun ogen zijn echt heel wit, zeer zeker hoe zwarter dat ze zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Kleuters in Gambia

            Mooie foto's. Persoonlijk vind ik de eerste de beste door de drie kleuren en de diagonaal niet alleen van de kijkrichting, maar ook door de grootte. Alleen zou ik iets van het bovenste weghalen tot het hoofd van het tweede meisje wat de foto rustiger maakt. De kinderen erachter zijn niet wazig genoeg om een meerwaarde te betekenen zodat het iets drukker voorkomt.
            Mooie kleurbalans wel.

            Bij de tweede kan ik verkeerd zijn, maar ik heb de indruk dat je bij de linker jongen iets aan de neus en onder het rechter oog (voor de kijker bekeken) hebt weggepoetst of zo. Er zit precies een vreemde schaduw daar. Het kan natuurlijk wel door een vooruitstekend voorhoofd en inlopende neus, maar ben het gewoon niet zeker. Kun je dit verduidelijken?

            groetjes,
            Yoeri

            Comment


            • #7
              Re: Kleuters in Gambia

              De eerste. De blikken. De kleuren. De liefde waarmee ze zijn vastgelegd.
              Eén woord: prachtig.

              Comment


              • #8
                Re: Kleuters in Gambia

                Mooi zonder meer. Wel droevige blikken.
                Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Kleuters in Gambia

                  Eerste foto is de beste vind ik. Donkere huidskleur in combinatie met de felle kledij en haarlintjes en dan nog eens hun blik. Prachtig!
                  Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kleuters in Gambia

                    Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
                    Eerste foto is de beste vind ik. Donkere huidskleur in combinatie met de felle kledij en haarlintjes en dan nog eens hun blik. Prachtig!
                    Ik blijf het onsmakelijk vinden om negertjes zwart te maken.
                    En dan ook nog een stukje te vergeten in een van de strikken.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kleuters in Gambia

                      Twee mooie foto's, maar wat raar omdat die meisjes echt gitzwart zijn en er bij de jongens nog een bruine schijn te zien is.
                      De belichting moet toch verschillend geweest zijn.
                      Mocht je ze afzonderlijk zien, dan is er natuurlijk geen kat die er over spreekt, maar dat is nu eenmaal het nadeel van meer als één foto te plaatsen.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kleuters in Gambia

                        ik vind de desaturatie van de gezichten niet geslaagd en zoals plaatwerker reeds aangaf, is het ook niet erg netjes gedaan.
                        Zou liever de originelen zien, want het zien er goede foto's uit die het gefotoshop voor mij persoonlijk niet nodig hebben
                        FLICKR PHOTOSTREAM
                        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kleuters in Gambia

                          Hoi Karen, ziehier de originele foto's.





                          Wat vind je er nu van.
                          NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kleuters in Gambia

                            Voor mij zijn de originele stukken beter als de eerst geplaatste.
                            In de originele zie je de werkelijke huidskleur, bij de eerst geplaatste foto's is het net of je de gezichten van (vooral) de meisjes hebt omgezet in zw/w.
                            Dus de kleuren van de originele .
                            Groetjes
                            Last edited by Guest17; 21 mei 2013, 18:47.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kleuters in Gambia

                              Voor mij ook de originele.. ik moet Plaatwerker gelijk geven in zijn opmerkinggen.
                              Heb nog zoveel te leren :)

                              Comment

                              Working...
                              X