Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleur en compositie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleur en compositie



    canon 1100D f 1/8 50mm

    beetje experimenteren met kleuren en een ketting... vooral een oefening op scherpte diepte en compositie. Ideetjes om het nog beter te maken? De bovenrand mss nog wat croppen...
    Last edited by miss_bubbles; 6 april 2012, 17:25. Reden: afbeelding aangepast

  • #2
    Re: kleur en compositie

    blijkbaar iets teveel geklikt..sorry, foutje
    Gr
    Mark

    Comment


    • #3
      Re: kleur en compositie

      Wat de dof betreft is dit voor mij een geslaagde opname De compo zou ik iets meer centraal hebben gezet, waardoor dan het kleurenverloop de witte bovenzijde opvangt. Maar, tis een mening, en mss sla ik de plank wel mis hoor. Croppen zou ik weer niet doen, omdat ik dan denk dat je daarmee de foto naar beneden haalt.
      Ben benieuwd wat de anderen er van vinden Kleuren hebben een mooi verbindingscontrast
      Gr
      Mark

      Comment


      • #4
        Re: kleur en compositie

        ik vind hem wel iets hebben
        ik zou alles wat naar achter zetten om de reflecties volledig erop te krijgen

        verder twijfel ik of het grijze hangertje misschien niet wat scherper moet? en opletten dat de ketting er helemaal op staat langs de zijkant

        Comment


        • #5
          Re: kleur en compositie

          Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk bericht
          en opletten dat de ketting er helemaal op staat langs de zijkant
          Per ongeluk "eraf gevallen" .. aangepast! :-)

          Comment


          • #6
            Re: kleur en compositie

            De scherptediepte van een 50mm lens op f1.8 is miniem, maar hou ook rekening met de prestaties op 1.8, die zijn vrij slecht, knijp dat diafragma even dicht en je lens tovert meer te voor schijn.
            Compo is goed hoor, ruimte mag, space is infinite...
            Last edited by Zappa; 6 april 2012, 17:59. Reden: typ correctie

            Comment


            • #7
              Re: kleur en compositie

              ik vind hem wel iets hebben
              ik zou alles wat naar achter zetten om de reflecties volledig erop te krijgen

              verder twijfel ik of het grijze hangertje misschien niet wat scherper moet?
              van dezelfde mening.

              Comment


              • #8
                Re: kleur en compositie

                Ik volg Zappa, ik vind deze wel heel leuk, maar het scherpe gedeelte moet wat scherper,dus een beetje diafragma dicht en misschien van op statief? Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment

                Working...
                X