Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King of the sky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • King of the sky

    In Oostende genomen terwijl ik aan het wachten was op een toeristenboot die een stuk de zee in ging en terug, men camera zat nog in men zak toen deze meeuw boven me kwam zitten Ik snel men camera genomen en bij toeval bleef hij een tijdje zitten

    Ik heb hem centraal genomen zodat de titel passender is
    Zeg maar wat jullie ervan vinden.

    Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

  • #2
    Re: King of the sky

    je had je witballans verkeerd staan, vandaar die vreemde kleur.
    camerastandpunt is wel leuk.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: King of the sky

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      je had je witballans verkeerd staan, vandaar die vreemde kleur.
      camerastandpunt is wel leuk.
      grt,bouk.
      Bedankt voor je reactie Bouk
      Ja ik zie het ook pas nu hij op internet staat maar ik heb wat met de kleuren gespeeld en hopelijk is dit beter:

      Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

      Comment


      • #4
        Re: King of the sky

        Ja dit is veel beter! Er zat veel te veel blauw in je foto.. Mss witbalans 'kunstlicht' ofzo ^^.
        Wat de foto betreft, echt zeer tof standpunt + goed gekozen titel! Mooi resultaat!

        Mij stoort de centrale compositie absoluut niet
        Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

        Comment


        • #5
          Re: King of the sky

          Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk bericht
          Ja dit is veel beter! Er zat veel te veel blauw in je foto.. Mss witbalans 'kunstlicht' ofzo ^^.
          Wat de foto betreft, echt zeer tof standpunt + goed gekozen titel! Mooi resultaat!

          Mij stoort de centrale compositie absoluut niet
          Bedankt voor je reactie!
          Als beginner weet ik nog niet wanneer m'n witbalans goed staat enzo, dat zal oefenen worden
          Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

          Comment


          • #6
            Re: King of the sky

            Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk bericht
            Ja dit is veel beter! Er zat veel te veel blauw in je foto.. Mss witbalans 'kunstlicht' ofzo ^^.
            Wat de foto betreft, echt zeer tof standpunt + goed gekozen titel! Mooi resultaat!

            Mij stoort de centrale compositie absoluut niet
            Het is inderdaad een goede foto
            Maar blauw zit er zeker niet te veel in, het lijkt mij eerder teveel groen.
            Hierbij een bewerking in PS elements, als je het niet goed vind, geef dan maar een seintje dan verwijder ik het wel.

            Mvg, Marc
            Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
            http://fotos.mdlfoto.be/

            Comment


            • #7
              Re: King of the sky

              Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
              Het is inderdaad een goede foto
              Maar blauw zit er zeker niet te veel in, het lijkt mij eerder teveel groen.
              Hierbij een bewerking in PS elements, als je het niet goed vind, geef dan maar een seintje dan verwijder ik het wel.
              Laat hem maar staan Maar ik weet niet of het aan mij ligt maar nu lijkt de kwaliteit van de foto een pak slechter niet? En inderdaad er mocht meer blauw in maar nu tinten sommige wolken paars als ik het goed zie. Maar omdat ik er de botten van ken wacht ik op wat anderen van jouw correctie vinden
              Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

              Comment


              • #8
                Re: King of the sky

                De update van de update vind ik het beste. Er komt wel veel ruis tevoorschijn, maar met een ruisfilter is dit ook zo weggewerkt.

                Voor de rest knappe foto
                www.elwee.net

                Comment


                • #9
                  Re: King of the sky

                  Oorspronkelijk geplaatst door KCPictures Bekijk bericht
                  Ik snel men camera genomen en bij toeval bleef hij een tijdje zitten
                  Hij/zij hoopte gewoon dat je wat anders dan een camera uit je tas zou halen... zo zijn die meeuwen wel!
                  De witbalans ietsje corrigeren verbetert de foto wel enorm... goed vastgelegd
                  Canon 350D
                  Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: King of the sky

                    Bedankt voor de reacties en vanalleswa bedankt voor je verbetering
                    Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

                    Comment


                    • #11
                      Re: King of the sky

                      Je hebt gelijk! Er zit teveel groen in de foto

                      De update van de update is de beste foto, helaas jammer van de kwaliteit.
                      Doe dezelfde bewerkingen op de originele foto en je hebt een prachtig resultaat.

                      Hoewel ik vind dat deze update de foto 'gewoner' maakt.. Misschien had de verkeerde witbalans wel wat.. Dit is dan strikt persoonlijk, maar ik hou er wel van.. Het maakt de foto wat kunstzinniger..
                      Last edited by Sofian; 19 augustus 2009, 13:24.
                      Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

                      Comment


                      • #12
                        Re: King of the sky



                        Voila ik heb de ruis weggehaald met Paint.Net
                        Ik wil graag iedereen bedanken voor jullie hulp en medewerking
                        Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

                        Comment

                        Working...
                        X