Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kilchurn Castle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kilchurn Castle

    Twijfel heel erg over dit plaatje. Vind de tinten wel fraai, maar het geheel .........? Graag jullie adviezen.

    Canon 60d - ISO 100 - 55mm - f/9 - 1/200sec.


  • #2
    Re: Kilchurn Castle

    het beeld heeft iets maar je twijfels zijn waarschijnlijk het gevolg van de compositie die je gemaakt hebt. De waterlijn deelt de foto in twee en had misschien beter hoger of lager gelegen, ook de ruine had beter wat meer naar rechts of helemaal naar links gestaan.
    De antenne of hoogspanningsmast in achter de ruine vind ik dan weer een extra omdat het deze oude omgeving in onze moderne tijd situeert.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Kilchurn Castle

      Misschien dat jouw twijfels er zijn om dat het kasteel niet genoeg contrasteert met de kleur van de begroeiing.
      Spiegeling en tinten zijn mooi
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Kilchurn Castle

        Misschien. Ik heb geprobeerd de foto iets meer aan te zetten met contrast, maar dat vind ik wat harder worden, minder mooi.

        Comment


        • #5
          Re: Kilchurn Castle

          Aan je kleuren ga je volgens mij niet veel meer kunnen doen , ik vind ze goed zo . Wat mij juist wel stoort is de antenne en de hoogspanningsmast op de achtergrond plus de reddingsboei dat is echt een aandachtstrekker , ik zou deze wegwerken en je zicht veranderd al heel snel . Ook kan de foto nog net iets rechter loopst wat af naar links .
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment

          Working...
          X