Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kijk !




    70mm
    f10
    1/100
    iso200
    mvg,
    Eddy












    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Kijk !

    Ik ga voor je kleurversie Eddy. Een specialleke!
    Is dat daar zo in het echt? MAS?
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Kijk !

      Heef mij ook maar de kleurenversie
      mvg jako
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

      jako

      Comment


      • #4
        Re: Kijk !

        Kleurenversie.
        Maar bij het bekijken van deze weet ik het niet zo ... Persoonlijk komen de mannen er een beetje te langgerekt uit; precies een beetje " spiegelpaleisachtig " effect. Nu, zou kunnen door de constructie van de glaswanden of zo, ken het MAS niet van binnen. Of heb je deze genomen door nog eens zo'n gebogen glaspartij ???
        Er was daar wel een intens spel van licht en schaduw, zo te zien aan de lijnen en patronen op de foto. Misschien daar meer voor gegaan zijn, dan voor de twee mannen .... Nu, makkelijk schrijven, ik was er niet en ken dus ook niet de toestand ginder ter plaatse.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Kijk !

          Zonder twijfel de kleurenversie voor mij. Prachtige compo, met die gebogen leuningen die onderaan zowel rechts als links mooi vertrekken.
          Wat betreft die lange smalle mannen, zou het niet kunnen dat je door je standpunt met een serieuze perspectiefvertekening zat en dat het lang/smal veroorzaakt wordt die de correctie van die perspectiefvertekening ?
          Of...... het kunnen toevallig twee grote magere jongens zijn ook hé .

          PS Ik zou graag altijd zo gefotografeerd worden.....ik bedoel, dat ik er groot en slank op sta .

          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Kijk !

            Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Kleurenversie.
            Maar bij het bekijken van deze weet ik het niet zo ... Persoonlijk komen de mannen er een beetje te langgerekt uit; precies een beetje " spiegelpaleisachtig " effect. Nu, zou kunnen door de constructie van de glaswanden of zo, ken het MAS niet van binnen. Of heb je deze genomen door nog eens zo'n gebogen glaspartij ???
            Er was daar wel een intens spel van licht en schaduw, zo te zien aan de lijnen en patronen op de foto. Misschien daar meer voor gegaan zijn, dan voor de twee mannen .... Nu, makkelijk schrijven, ik was er niet en ken dus ook niet de toestand ginder ter plaatse.
            deka
            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Zonder twijfel de kleurenversie voor mij. Prachtige compo, met die gebogen leuningen die onderaan zowel rechts als links mooi vertrekken.
            Wat betreft die lange smalle mannen, zou het niet kunnen dat je door je standpunt met een serieuze perspectiefvertekening zat en dat het lang/smal veroorzaakt wordt die de correctie van die perspectiefvertekening ?
            Of...... het kunnen toevallig twee grote magere jongens zijn ook hé .

            PS Ik zou graag altijd zo gefotografeerd worden.....ik bedoel, dat ik er groot en slank op sta .

            Groetjes
            Het is idd. door de verticale perspectiefcorrectie dat deze al slanke mannen nog slanker werden, ik ben ook jaloers op hun lijn.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Kijk !

              Ik ga voor de kleurenversie Eddy al zou ik het nog beter vinden zonder mensen op de foto.

              Gr, Daniel.

              Comment


              • #8
                Re: Kijk !

                Vind de kleurenversie de beste. (Voor mij althans).
                Als het u kan troosten heb zondag Onze Lieve Heer ook flink uit proporties gekregen bij het recht zetten van een paar zuilen.....
                Hij was er niet slanker op geworden maar had een heel klein hoofdje gekregen tov zijn lichaam.... (Kan enkel maar hopen dat Hij vergevingsgezind is...)

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Kijk !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Vind de kleurenversie de beste. (Voor mij althans).
                  Als het u kan troosten heb zondag Onze Lieve Heer ook flink uit proporties gekregen bij het recht zetten van een paar zuilen.....
                  Hij was er niet slanker op geworden maar had een heel klein hoofdje gekregen tov zijn lichaam.... (Kan enkel maar hopen dat Hij vergevingsgezind is...)

                  Groetjes
                  Marc
                  Die zouden we wel eens willen zien Marc...
                  Ook de kleuren voor mij Eddy.
                  Mvg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kijk !

                    Voor mij ook de kleuren.
                    Leuk die reflecties.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kijk !

                      heel erg mooi eddy. Ik ga voor de tweede. Is rustiger. Al is de kleurenversie ook wel mooi hoor.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kijk !

                        weer mooi hoor, ik persoonlijk vind het ook leuk dat die "wijzende man" er twee keer in gespiegeld wordt, zelfs keer weerspiegeld en één keer gespiegeld
                        mvg Bruno D.G.
                        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kijk !

                          Interessant beeld! De zwart/wit omzetting vind ik ook geslaagd hoor.
                          “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                          Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kijk !

                            mooie kleuren!
                            zaterdag mag je mij ook zo slank fotograferen
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kijk !

                              hier ook voor kleur.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X