Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ketting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ketting

    Ik heb zonet mijn eerste foto gepost op het testforum, ga het nu hier even proberen....
    Graag jullie meningen over mijn foto, ben wel echt een leek....

  • #2
    Re: ketting

    heb je die foto zelf goed bekeken?
    de foto bevat massa's kleurvlekken, komt dit door bewerking?
    (oplichten, verscherpen, ...)

    doet echt afbreuk aan de foto
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: ketting

      Ik moet eerlijk zeggen dat er nog geen bewerking op gedaan is en dat mijn origineel beeld zonder de verkleining er wel beter uit ziet. Wat kan ik hier aan veranderen?

      Comment


      • #4
        Re: ketting



        Heb hem hier effe geplakt is dat beter?
        Nu graag wat commentaar waar ik volgende keer moet op letten en of hij al dan niet goed is????

        Comment


        • #5
          Re: ketting

          Dit is een heel andere foto (en een gif)
          Jacques Bakker
          www.fotohandig.be

          Comment


          • #6
            Re: ketting

            Is er toevallig iemand die hier wat tips over kan geven hoe ik dit verbeter???

            Comment


            • #7
              Re: ketting

              Er loopt duidelijk iets fout met de manier waarop je je foto's na bewerking (verkleinen is ook bewerken) opslaat. Met welk programma verklein je je foto's vooraleer je ze hier op het forum post? Je zal waarschijnlijk van een .jpg bestand vertrkken vanuit je camera en dan via via opslaan als .gif bestand. Hierdoor gaat zeeeeeeer veel kwaliteit verloren. Dus ff checken of je kan "opslaan als... .jpg file"
              D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
              www.revolta-pictures.be

              Comment


              • #8
                Re: ketting

                sorry je spreekt op dit moment chinees voor mij.... Ik verklein die met photoshop maar ook maar gewoon hoe ik denk da het moet en heb hier niks uitleg of dergelijke van. Als je tijd hebt mag je mij die uitleg altijd in een privéberichtje posten... Thanks

                Comment


                • #9
                  Re: ketting

                  Oorspronkelijk geplaatst door uby Bekijk bericht
                  sorry je spreekt op dit moment chinees voor mij.... Ik verklein die met photoshop maar ook maar gewoon hoe ik denk da het moet en heb hier niks uitleg of dergelijke van. Als je tijd hebt mag je mij die uitleg altijd in een privéberichtje posten... Thanks
                  Je bewerkt in photoshop, je slaat op als......en dan selecteren naar JPG of JEPG.
                  GIF is niet geschikt voor publicatie op het net.

                  Enne...een goede tip...om te verkleinen BDsizer!! Eigenlijk een gouden raad!!
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #10
                    Re: ketting

                    bedankt voor jullie tips....
                    Ik heb zonet bdsizer gedownload en probeer nu een foto via dit programma te verkleinen. Maar helaas krijg ik een foutmelding en lukt dit niet.
                    Weten jullie misschien wat er mis aan is?
                    Eerst krijg ik een kader met upload files in en als ik dan op Ok klik dan komt er een foutmelding: socket error 10061 connection refused.
                    Wat moet ik hieraan doen?
                    alvast bedankt

                    Comment

                    Working...
                    X