Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerkje in de wei +up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kerkje in de wei +up

    Zelfs in natuurgebieden moet er kunnen gebeden worden.....

    DSC_9910bd by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    update : recht gezet en canvas aangepast....
    DSC_9910bd(up) by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 17 september 2015, 13:34. Reden: canvas aangepast
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: kerkje in de wei

    Eenvoudig maar mooi.
    Heb ik wel niet de indruk dat de toren een beetje schuin staat (kan ook aan mij liggen, heb het niet gecontroleerd)

    Comment


    • #3
      Re: kerkje in de wei

      Laat ik eens mijn duimpje omhoog steken, hoewel er natuurlijk wel wat te sanikken valt. Zoals het beetje scheef staan en in de linker boven hoek bevind zich iets wat je eigenlijk niet wilt zien.

      Comment


      • #4
        Re: kerkje in de wei

        Oeps ik zie dat nu ook in de linkerbovenhoek.....ik heb mbv het lineaal in PS het torentje rechtgezet, waardoor het beeld verschoof en ik dus een crop had moeten toegepast hebben , dacht dat ik dat gedaan had maar blijkbaar niet nauwkeurig genoeg....ik vind het trouwens wel raar dat ge bij het gebruik van dat lineaal en rechttrekken van de laag niet automatisch het goede beeld krijgt in PS.....mss bestaat dat wel maar ken ik het nog niet?
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: kerkje in de wei

          Rechts op een paar mm van de kant is er ook een verticale lijn van boven naar onder te zien.
          En rechts onderaan een zwarte strook van een paar mm.

          Comment


          • #6
            Re: kerkje in de wei +up

            update geplaatst ...canvas aangepast...
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: kerkje in de wei +up

              Veel beter zo.
              Aangenaam zicht.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: kerkje in de wei +up

                Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Veel beter zo.
                Aangenaam zicht.
                mvg,
                Eddy
                +1
                grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: kerkje in de wei +up

                  Up is zeer mooi ! leuk geobserveerd !
                  www.erikthomas.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: kerkje in de wei +up

                    Mooie UP. Mooi vastgelegd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: kerkje in de wei +up

                      Up is 10x beter. Goede waarneming, zoals Boudini al zei "eenvoudig maar mooi".
                      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                      Comment


                      • #12
                        Re: kerkje in de wei +up

                        Rechts op een paar mm van de kant is er ook een verticale lijn van boven naar onder te zien.
                        En rechts onderaan een zwarte strook van een paar mm.
                        was ik eigenlijk vergeten te vermelden ...maar de lijntjes die jij zag of ziet in het origineel was een foto omlijsting die ik gemaakt had met PS....randen schaduw effecten....
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment


                        • #13
                          Re: kerkje in de wei +up

                          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                          was ik eigenlijk vergeten te vermelden ...maar de lijntjes die jij zag of ziet in het origineel was een foto omlijsting die ik gemaakt had met PS....randen schaduw effecten....
                          Dat is één van de vele voordelen van kadertjes hé .
                          De up is nog erger nu staat er een lijntje rond als rond een bidprentje/rouwkaartje.
                          Soit, iedereen doet wij hij/zij denk dat het mooiste is hé.
                          Ik leg er me meestal bij neer, maar soms kan ik het niet laten het toch eens te vermelden, en nu ga ik het toch nog een vermelden, een goede foto maken is 1000 keer moeilijker als een kader maken, want het www staat vol van dat laatste.

                          Maar het heeft ook een groot voordeel voor mij, ik laat reacties achterwege bij de meeste foto's met Engelse titels, grote kaders, handtekeningen, urbex...zodat het reacties schrijven veel makkelijker wordt.
                          Dan zijn er natuurlijk ook nog de foto's waarvan ik geen jota verstand heb, daar kan ik natuurlijk geen reactie op schrijven.
                          Last edited by Guest17; 18 september 2015, 19:41.

                          Comment


                          • #14
                            Re: kerkje in de wei +up

                            Dat is één van de vele voordelen van kadertjes hé .
                            De up is nog erger nu staat er een lijntje rond als rond een bidprentje/rouwkaartje.
                            Soit, iedereen doet wij hij/zij denk dat het mooiste is hé.
                            Ik leg er me meestal bij neer, maar soms kan ik het niet laten het toch eens te vermelden, en nu ga ik het toch nog een vermelden, een goede foto maken is 1000 keer moeilijker als een kader maken, want het www staat vol van dat laatste.
                            hoi djvan begrijp dat je niet graag gekadreerde foto's ziet...ik wel...en ik weet idd het maken van een goeie foto is 1000 maal moeilijker dan het maken van een kaderke....alhoewel in mijn geval.......zou het spijtig vinden als ik van jouw geen commentaar meer mocht ontvangen omwille van de kaderkes....groetjes freddy
                            https://fredor2.wixsite.com/my-site

                            Comment


                            • #15
                              Re: kerkje in de wei +up

                              Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                              hoi djvan begrijp dat je niet graag gekadreerde foto's ziet...ik wel...en ik weet idd het maken van een goeie foto is 1000 maal moeilijker dan het maken van een kaderke....alhoewel in mijn geval.......zou het spijtig vinden als ik van jouw geen commentaar meer mocht ontvangen omwille van de kaderkes....groetjes freddy
                              Is helemaal niet erg Freddy, er zijn er hier genoeg om reacties neer te tikken die pakken meer ervaring hebben als ik.
                              Aan véél meer ervaren rotten en véél betere fotografen dan ik is hier geen gebrek hoor.
                              En ze kunnen de kritiek en/of tips dan nog genuanceerder brengen, terwijl mijn "zonder-omwegen-reacties" niet altijd door iedereen gesmaakt worden .

                              Comment

                              Working...
                              X