Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kathedraal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kathedraal

    Hallo,

    ik wou de statigheid/grootsheid van deze kathedraal weergeven en dacht dat het een mooi moment was met de zon er juist achter om het wat dramatischer te doen lijken, daarna beetje gecropt en omgezet naar sepia ... goed op weg of niet ? andere/betere manieren of standpunten om zo'n gebouw in z'n grootsheid weer te geven ?

    Groeten

  • #2
    Re: Kathedraal

    ik ben zelf maar een beginner, dus mijn opmerkingen niet te zwaar opnemen.

    jij wou het groot doen lijken, dan zou ik mij zeer laag bij de grond hebben gelegd en iets meer van het gebouw laten zien. want je had nog veel ruimte om je beeld te vullen met kathedraal, iets teveel lucht... als jij drama wou vertonen zou ik deze in het z/w hebben omgezet en een dag gekozen met meer wolken...

    Ik zeg niet dat dit een slechte foto is, maar jou bedoeling is niet geslaagd...

    Gr Rosse Jo

    Comment


    • #3
      Re: Kathedraal

      Oorspronkelijk geplaatst door rosse jo Bekijk bericht
      ik ben zelf maar een beginner, dus mijn opmerkingen niet te zwaar opnemen.

      jij wou het groot doen lijken, dan zou ik mij zeer laag bij de grond hebben gelegd en iets meer van het gebouw laten zien. want je had nog veel ruimte om je beeld te vullen met kathedraal, iets teveel lucht... als jij drama wou vertonen zou ik deze in het z/w hebben omgezet en een dag gekozen met meer wolken...

      Ik zeg niet dat dit een slechte foto is, maar jou bedoeling is niet geslaagd...

      Gr Rosse Jo
      Beginner of niet ,je slaat hier de nagel op de kop.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Kathedraal

        Zou nochtans wel een mooie HDR foto kunnen opleveren denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Kathedraal