Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasterlee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasterlee

    Groeten
    Georges

  • #2
    Re: Kasterlee

    Goed vastgelegd mss de molen recht zetten helt wat achterover naar mijn mening

    Comment


    • #3
      Re: Kasterlee

      Ik weet niet wat je wil tonen... fotos met meer dan 1 onderwerp werken niet. De begraafplaats zegt niks over de windmolen en vice versa.
      Compositie oogt rommelig. Had je gezien dat er een signalisatie van de politie staat ? Had méér ingezeten.
      Kasterlee zal ik maar geloven.
      Ymmv
      Last edited by Nerdifant; 28 april 2021, 18:54.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Kasterlee

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Ik weet niet wat je wil tonen... fotos met meer dan 1 onderwerp werken niet. De begraafplaats zegt niks over de windmolen en vice versa.
        Compositie oogt rommelig. Had je gezien dat er een signalisatie van de politie staat ? Had méér ingezeten.
        Kasterlee zal ik maar geloven.
        Ymmv
        Ik volg hier wel. Als je bijv. alleen de begraafplaats zou overhouden van de foto is die zelfs dan nog vrij druk met de harde schaduwen. De foto wordt dan wel een stuk beter. De bovenste helft is heel druk zeker met signalisatieborden etc.
        www.erikthomas.be

        Comment


        • #5
          Re: Kasterlee

          Je toch verder verdiepen in compositie. YouTube is een schat aan gratis lesmateriaal. En veel oefenen natuurlijk. Je ziet iets moois, neemt er een foto van, maar daarmee heb je nog geen goede foto.

          Comment


          • #6
            Re: Kasterlee

            Vooral de schaduwwerkingen hier erg leuk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Kasterlee

              Oorspronkelijk geplaatst door Schutters Bekijk bericht
              Je toch verder verdiepen in compositie. YouTube is een schat aan gratis lesmateriaal. En veel oefenen natuurlijk. Je ziet iets moois, neemt er een foto van, maar daarmee heb je nog geen goede foto.
              Ik wou de graven als voorgrond die de lijnen vormden naar de molen. Bedankt voor de reactie
              Groeten
              Georges

              Comment

              Working...
              X