Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel van Bouchout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel van Bouchout

    [CENTER]

    ISO100
    24mm
    F5.6
    1/250

    Linker toren stond echt zo. Tips of opmerkingen zijn steeds welkom.
    Update nav tip van Anaisje en rechtertoren rechter gezet nav opmerking G.R/CENTER]

    Last edited by Guest22; 21 februari 2015, 10:29.

  • #2
    Re: Kasteel van Bouchout

    Licht mooi onder controle gehouden. De takken links boven die nergens lijken uit te komen zou ik proberen om weg te klonen indien je kan.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel van Bouchout

      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Licht mooi onder controle gehouden. De takken links boven die nergens lijken uit te komen zou ik proberen om weg te klonen indien je kan.
      Bedankt om een reactive te geven, dacht al dat die zo slecht was. Ik kan die zeker wegclonen want dat is een foto uit mijn eerste reeks met Raw. Kan het nu wel niet doen ben nml werken maar zal zeker proberen om morgen een up te plaatsen.

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel van Bouchout

        Voor mij hoef je geen update te maken, enkel een suggestie gedaan.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel van Bouchout

          Helemaal niet slecht en qua compo goed gedaan.
          Het harde licht is wel wat jammer, een later of vroeger tijdstip had een betere keuze geweest, indien mogelijk

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel van Bouchout

            Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Voor mij hoef je geen update te maken, enkel een suggestie gedaan.
            Dat weet ik wel , maar ik vind als ik suggestie of tip krijg dat ik dan ook laat zien, gewoon uit respect.