Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is this Sparta?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is this Sparta?

    Mezelf voorstellen zal ik nog wel doen, beloofd

    Maar ik wou deze even delen, meningen worden altijd gewaardeerd


    ** Update 17 june: Centered image
    Last edited by Izzy.Photography; 17 juni 2014, 21:37.

  • #2
    Re: Is this Sparta?

    Geweldige gelaatsuitdrukking van de 'slaaf' - je hebt het goede moment gekozen
    Een tikje krapjes bovenaan en linksonder, al word je als toeschouwer daardoor misschien wel wat meer in de actie meegesleept.
    Het harde licht, daar kon je zelf natuurlijk weinig aan doen.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Is this Sparta?

      welkom
      toffe actiefoto

      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Is this Sparta?

        Daar heb je dan weer volledig gelijk in, noenkelMi. Staat effectief beter centered, good tip.

        Laurens, bovenaan was wel de bedoeling, wou het hoofdonderwerp (mijn opdrachtgever) imposant in het beeld krijgen en tegelijk zijn tegenstander (kelt) niet volledig verwaarlozen. Maar linksonder, is een foutje, yup. Had leuker geweest als ik er nog net die hele voet bij had en de cape had beter uitgekomen.

        Wat het harde licht betreft, de kwaal van een overmatig zonnige namiddag. Als fotograaf had ik een bijrol gezien het filmopnames waren en mijn taak erin bestond de promotiefoto's van de bewuste film te voorzien. Maar zet me wel aan het denken... Ik ga met die mensen nog vaker samenwerken, zijn er manieren om dat licht wat te compenseren? Evt filters? Fotosoep?

        Comment


        • #5
          Re: Is this Sparta?

          Ik vind het een tof beeld !!

          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: Is this Sparta?

            Goede actiefoto. Denk nog beter in omzetting naar retro waar de compositie wat minder belangrijk wordt. Is het proberen waard

            Comment

            Working...
            X