Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een voorbeeld van "Ritme"?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dit een voorbeeld van "Ritme"?


  • #2
    Re: Is dit een voorbeeld van "Ritme"?

    Ik moet tegen dinsdag 3 a4tjes hebben met ritme. Per toeval ook naar cvo?
    Voor mij is dit ritme. Is een herhaling van iets. Niet?

    Comment


    • #3
      Re: Is dit een voorbeeld van "Ritme"?

      Yep CVO :-)
      Ja, dacht ik ook, maar was niet zeker dat ik het hele beeld met hetzelfde mocht vullen.

      Comment


      • #4
        Re: Is dit een voorbeeld van "Ritme"?

        mooi maar zie niet echt een herhaling.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Is dit een voorbeeld van "Ritme"?

          Ritme kan je zien als vorm van herhaling, van wederkerend patroon ....
          Een aardig voorbeeldje van ritme, je hebt hier immers de " bogen " in het legpatroon ....
          Ritme kan je gebruiken om heel je beeld mee te vullen, anderzijds kan je ritme ook een deel van je beeld laten uitmaken om een zekere rust en evenwicht in je beeld te brengen.
          Beetje afhankelijk van je onderwerp als je heel je beeld er gaat mee vullen of als er nog andere elementen laat in meespelen .... In combinatie met ritme kan je dan ook nog werken met kleuren en dan krijg je weer een andere gegeven.
          Deze zal wel voldoen voor ritme, maar springt er niet direcht uit als "waw" ... Nu, geen probleem, in eerste instantie is het al goed als je je bewust bent van het feit dat je aandacht krijgt voor ritme bij het maken van beelden ... Je zal er wel in groeien en Rome en Parijs waren er ook niet op één dag.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment

          Working...
          X