Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in bad.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in bad.

    Al weer tijdje geleden dat ik nog een foto'tje plaatste,
    maar bij deze eentje van in bad...

    Is het iets ?




    foto getrokken met een 24mm,
    dus wel niet echt ideale lens eigenlijk voor portretten...

    En dit zijn er nog 2 van de "bad-foto-sessi"... :P

    Last edited by eressea; 6 maart 2011, 19:42.
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

  • #2
    Re: in bad.

    Oeie, 'k was beter weg gebleven blijkbaar...

    Zijn ze zo slecht ?
    Wat kan ik beter doen ?
    Tips ?

    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

    Comment


    • #3
      Re: in bad.

      Eressa,
      Ik had hem al eens bekeken en weet het niet zo direct ... Een beetje " verandering van de verhoudingen " wellicht door de lenskeuze in combinatie met het standpunt ... Het hoofd komt nu nogal groots over op precies een klein lijfje ... De foto's doen me een beetje denken aan van die afgebleekte polaroidjes van vroeger.
      Ik heb wat moeite met de belichting, maar dat kan aan mij liggen ... Ik vind dat die een beetje te licht uitvalt ( bv foto 1 aan de linkerkant van het gezicht ). De zw versie is voor mij dan te grijzig en heeft te weinig contrast mijns inziens. De derde foto is wel een " gevaarlijke " blik, maar wordt dan een beetje verstoord door de achtergrond ... Maar ik weet het, ze willen niet altijd zitten en staan waar jij wil dat ze zitten of staan ... Enfin, dit zijn mijn persoonlijke gedachten hierbij, anderen zullen er dan weer anders over denken.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: in bad.

        Ik vind de derde de beste in de reeks,de andere zitten een beetje krap in het kader.Alleen stoort de achtergrond in de derde een beetje,daar zou ik in het vervolg op letten,wel een heel leuke uitdrukking van de kleine,je zult hier nog veel mee kunnen oefenen met zo een knap modelleke Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: in bad.

          De eerste heeft het liefste snoetje, en de tweede nog net. Met een groothoek misvorm je uw prachtige kind(eren) tot.... gezwollen hoofd en mager lijf. Dat kan niet de bedoeling zijn De derde is leuk voor het familiealbum
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: in bad.

            eerste vind ik goed.
            van kleur en licht.
            kadrage kon inspirerender.
            ik zou liggend formaat hebben overwogen.

            de zwatrwitversie is technisch niet geslaagd.
            te licht.

            bij de derde is de achtergrond erg storend.
            en de gezichtsuitrdukking hoeft niet voor mij, als buitenstaander.
            wel goed voor het album zoals G R opmerkt.

            Comment

            Working...
            X