Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets raars met de wolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iets raars met de wolken

    Bij de eerste foto wat aan de schuiverkes getrokken om de regenboog duidelijker te krijgen.




    Het uitzicht leek mij zo onwezenlijk, zon, donkere wolken links in beeld en die strook net aan het schip die op het water valt. Een plaatselijke bui?
    update


    Shooting Date/Time 2/01/2011 15:20:17 1/160Sec. F8.0 ISO 100 Focal Length 28,0 mm. Een beetje te veel geknipt nu?
    Last edited by Anaisje; 13 januari 2011, 08:36. Reden: exif en update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Iets raars met de wolken

    Twee knappe opnames zowel van licht, sfeer en natuurlijk het fascinerend verschijnsel - dat zijn echt momentopnames Je kan ze beter doen uitkomen door bij alle twee onderaan wat af te snijden en bij de eerste ook bovenaan (het lichte gedeelte in de lucht) wat weg te laten, dan krijg je wel een pano maar de foto wordt er beter van
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Iets raars met de wolken

      Ik sluit me aan bij GR een panorama zou erg mooi zijn. stukje erboven en onder (tot net onder de plas, zorgt ervoor dat het oog gelijk naar de boot getrokken word.
      Mooi moment ook met de zwerm vogels erbij

      Comment


      • #4
        Re: Iets raars met de wolken

        Deze wolken daar komt net op dat moment een flinke regenbui uit
        Wij zijn er wel eens naar toe gereden en dan pppppppppffffffff niet normaal wat daar uit komt ,
        Prachtige foto,s en inderdaad een stuk er af dat maakt het heel mooi en af
        (heb ik ook hier geleerd hoor )
        grt,
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

        Comment


        • #5
          Re: Iets raars met de wolken