Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Idyllisch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Idyllisch

    Graag jullie mening.

    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Idyllisch

    de kleuren zijn een beetje té?
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Idyllisch

      Voor mij is dit wel een knappe. Kleuren zijn er misschien wel een beetje over, meen ik dan niet zozeer aan het groen, maar eerder aan de blauwe lucht te zien.
      Ondanks het feit dat ik niet weet of het daar effectief hellend is, dat de weg misschien wat bol is, dat het rechterwiel zich misschien toevallig in een punt bevindt.....toch zou ik deze iets naar rechts kantelen. Ik zie niet direct een referentiepunt om op recht te zetten, maar ik denk dat het na het kantelen wat aangenamer kijkt.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Idyllisch

        Man wat een heerlijke kleuren
        Zou z op 1xcom kunnen

        Comment


        • #5
          Re: Idyllisch

          Een mooi beeld en hier hou ik wel van sterke kleuren. Ik volg Djivan wel ivm dat ietsje naar rechts kantelen.
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Idyllisch

            Fan van alles wat met paarden is, vind ik dit een heel mooie plaat.
            En de kleuren, die zijn toch supergoed!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Idyllisch

              Knap, de kleuren, hij sis scherp.
              Jij laat je weg netjes uit de hoek vertrekken, ik zou ( als het mogelijk was een beetje meer naar links gestaan hebben),
              zodat nog steeds de weg uit de hoek vertrekt maar je paarden en kar net dat ietsje meer rechts vallen op een sterkere plaats.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

              Comment

              Working...
              X