Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hou het netjes!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hou het netjes!!


  • #2
    Re: hou het netjes!!

    De vuilbak plakt te veel onder de horizon.

    Comment


    • #3
      Re: hou het netjes!!

      Kleuren zitten volgens mij waarheidsgetrouw, ook de scherpte vind ik goed.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: hou het netjes!!

        @ lapland: Is dat niet altijd een beetje zo met horizons? Er zijn wel altijd zaken die er onder plakken zeker!
        Enfin 'k heb eens nagedacht over je opmerking; ik denk dat je bedoelt dat de scherptediepte kleiner moet zijn dus fotograferen met kleiner F-getal of wat meer inzoemen of wat dichter bij de vuilbak gaan staan. In dat geval is het een keuze die je maakt.

        Comment


        • #5
          Re: hou het netjes!!

          Er zijn wel altijd zaken die er onder plakken zeker!
          Ja, en dat zijn dan ook de zaken die je onder de horizon verwacht, zoals het zand.

          Wat ik bedoelde te schrijven is dat je de horizon net boven de voet van de prulbak had moeten plaatsen, dus een veel lager standpunt in had moeten nemen, dan komt het los van de voorgrond, waar het er nu gewoon ingeplakt zit.

          Comment


          • #6
            Re: hou het netjes!!

            Kleuren zitten volgens mij waarheidsgetrouw, ook de scherpte vind ik goed.
            Ik ben van diezelfde mening hier.

            Comment


            • #7
              Re: hou het netjes!!

              Volg ivm de horizon, verder zit het wel goed. Nog is overdoen met een betere compositie

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #8
                Re: hou het netjes!!