Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoog

    Het stond al lang op mijn verlanglijstje en vrijdag was het dan eindelijk zover; mijn eerste ballonvaart. Opgestegen in Wetteren. Hier enkele van mijn foto's.

    Ik weet niet wat (locatie) ik hier zie. Ik zie wel een flare in het midden van het beeld.
    (F/11, 1/125 en iso 100)



    Dit is een veld vol begonia's. Heb ik mij laten vertellen. Achteraf gezien denk ik dat het misschien mooier was geweest als ik hem diagonaal had genomen.
    (F/5, 1/80 en iso 400)


  • #2
    Re: Hoog

    eerste foto vind ik zelf heel mooi buiten die flare in het midden voor de rest vind ik hem heel mooi

    2de vind ik wat minder hij lijkt zo onzuiver door al die begonia's
    maar verder wel een leuke foto

    veel succes nog verder
    Nikon D60

    Comment


    • #3
      Re: Hoog

      Had je de 2de gepost zonder uitleg, ik had gezegd dat het een close-up opname was van een wollen trui met kleurstrepen.

      Moet wel fantastisch geweest zijn zo een ballonvaart.

      Je eerste is jammer van de flare, maar tegen zon kun je niet veel doen. Ik zou er wel die bovenste rij wolken afcroppen en misschien proberen het onderste deel wat op te lichten (zie PM).
      Last edited by Nena; 17 augustus 2009, 16:31.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Hoog

        is de eerste niet de Gentse haven?
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #5
          Re: Hoog

          Oorspronkelijk geplaatst door janvangent Bekijk bericht
          is de eerste niet de Gentse haven?
          Mijn gedacht ook. De Kennedylaan met de Volvo & Honda-plant.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Hoog

            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Je eerste is jammer van de flare, maar tegen zon kun je niet veel doen.
            Je filtertje verwijderen kan al ietwat helpen... altijd eraf halen voor avond-, nacht, concert enz... fotografie waarbij je kans hebt dat je in het licht gaat fotograferen.

            Mijn mening... Bovenste foto vind ik toch een mooie skyline. Misschien volgende keer afwijken van het centrale (in de hoogte en in de breedte), en niet bang zijn om een tikkeltje te zoomen. Dat brengt alles wat dichterbij, waardoor het allemaal niet zo klein is. Hier staat vrij veel op, wat mag, maar minder kijkt vaak rustiger en dus ook makkelijker. Tweede foto is m.i. eigenlijk te ongestructureerd om goed te zijn. Er zitten nogal wat storende zaken in, zoals de niet gelijke vlakverdeling, het hoekje rechts boven... diagonaal was misschien beter, maar m.i. zou vooral structuur beter zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Hoog

              Misschien is deze dan beter? Alleszins geen flare.

              Comment

              Working...
              X