Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historia Mundi 2010 - deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Historia Mundi 2010 - deel 2

    Hier nog enkele foto's van Historia Mundi 2010...






    En opnieuw... bij voorbaat dank voor jullie opmerkingen

    Grtz,
    Peter

    PS: de vorige reeks staat hier.
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

  • #2
    Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

    Gilpet,
    3 knappe foto's. Foto 1 is mooi gedaan met de kleuromzetting. ALs ik moet kiezen ga ik voor foto 2, hier krijg je echt een detail uit de veelheid ... Mooi scherp en mooie dof in foto 2.
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

      How, da's mooi in beginnershoek!

      Voor mij 1 en 3! Hele mooie plaatjes, mooie bewerking, en voldoende sfeer!
      Canon 5D2 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

        De eerste is schitterend door de toning, dof en vignetering
        Bij twee en drie valt de hotspot teveel op.dwz dat de foto's wel goed zijn , maar dat de afwerking net iets beter kan.
        grt

        Comment


        • #5
          Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

          Voor mij nummer 2 hoor.
          Mooie foto!

          mvg,

          Peter
          https://www.facebook.com/groups/1520706528249743/
          https://www.facebook.com/pbvision/
          http://peterberings.webs.com/

          Comment


          • #6
            Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

            Knappe reeks, staan voor mij in de juiste volgorde
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

            Comment


            • #7
              Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

              Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
              Bij twee en drie valt de hotspot teveel op.dwz dat de foto's wel goed zijn , maar dat de afwerking net iets beter kan.
              grt
              Om zeker te zijn dat ik het goed begrijp: bedoel je dat de vignettering te nadrukkelijk aanwezig is? In dat geval pleit ik schuldig Ik grijp nogal graag (misschien iets te graag) naar dat effect

              Allemaal heel erg bedankt voor de commentaren

              Grtz,
              Peter
              Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

              Comment


              • #8
                Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

                Knap werk.
                Voor mij 2 - 1 - 3 waar ik in 3 de achtergrond een beetje te aanwezig vind.
                Vraag me af waarom je foto 1 een bewerking geeft met een ouder karakter en de andere niet.
                Zou het iets zijn om de hele reeks om te zetten naar Z/W gezien de tijdstempel.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Vraag me af waarom je foto 1 een bewerking geeft met een ouder karakter en de andere niet.
                  Zou het iets zijn om de hele reeks om te zetten naar Z/W gezien de tijdstempel.
                  Ik kan er misschien een paar jaar naast zitten... maar de jongen uit foto 1 komt volgens mij uit een tijdperk dat (misschien) fotografie al bestond. Daarom heb ik proberen weer te geven hoe een foto er zou kunnen uitzien als hij werkelijk zoveel jaren geleden genomen was.

                  Het tijdperk waarin de onderwerpen van foto 2 en 3 thuishoren is er eentje waar fotografie nog heeeeel ver weg was, daarom leek het mij zinloos om die foto's een 'oud' tintje te geven...

                  Grtz,
                  Peter
                  Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Historia Mundi 2010 - deel 2

                    Leuke reeks. Met voorkeur voor de eerste foto. Hij lijkt verkleed te zijn zonder het zelf al
                    te goed te beseffen.

                    Comment

                    Working...
                    X