Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het verlaten zwembad in het woud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het verlaten zwembad in het woud

    Ik kwam dit verlaten vijvertje of zwembadje tegen in een bos op een privédomein.
    Dank je voor het bekijken en reageren!

    20160221-Vijver Dramatic B&W by Jelle Vanthuyne, on Flickr



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by SnelleJelle; 24 februari 2016, 21:48.
    FujiFilm X-T2
    | XF 14 f2.8 | XF 18-55 | XF 23 f2 | XF35 f1.4 | XF35 f2 | XF56 f1.2 | XF50-140 f2.8 |

  • #2
    Re: Het verlaten zwembad in het woud

    ik zou er het bovenste stuk afsnijden zodat het lichte gedeelte wegvalt
    Verder ben ik wel gecharmeerd door de mooie grijstinten en de verschillende lagen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Het verlaten zwembad in het woud

      Ja ik had al veel bovenaan afgesneden. De lucht was maar niks. Maar ik kan nog afsnijden


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      FujiFilm X-T2
      | XF 14 f2.8 | XF 18-55 | XF 23 f2 | XF35 f1.4 | XF35 f2 | XF56 f1.2 | XF50-140 f2.8 |

      Comment


      • #4
        Re: Het verlaten zwembad in het woud

        Misschien is het je nog niet opgevallen maar ik zie geen foto. Bij alle anderen zie ik er wel een.
        Misschien hebben zij wel gelezen wat de regels zijn en vooral hoe je een foto kunt/moet posten...
        Foto zelf... niet mijn smaak, veel te zwart. Rechts helemaal niets meer van detail in de bomen/struiken. Naar mijn smaak ook een slordige compo.
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Het verlaten zwembad in het woud

          Ik had deze via mn gsm geupload.
          Dat er detail kwijt is rechts in de bomen, komt door de vignettering die ik er bijgezet heb. Dan kan er niet teveel detail meer zijn in de bomen.
          Qua compo. Tja ik heb geprobeerd van andere hoeken maar vond deze nog het beste eigenlijk.
          Heeft iem tips voor compositie?


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          FujiFilm X-T2
          | XF 14 f2.8 | XF 18-55 | XF 23 f2 | XF35 f1.4 | XF35 f2 | XF56 f1.2 | XF50-140 f2.8 |

          Comment

          Working...
          X