Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het mocht toch...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het mocht toch...

    Eén van de foto's van Fabriek De Naeyer in Willebroek, genomen tijdens de Open Monumentendag in september 2013.
    Deze fabriek was oorspronkelijk een papierfabriek. Om uit te kunnen breiden waren er grotere stoommachines nodig, die de fabriek zelf bouwde. Later zijn ze ook ketels voor andere fabrieken gaan maken.

    Het was een mooie dag voor de Open Monumentendag, maar de zon was heel erg fel op het moment dat we in Willebroek waren. Ik heb de foto's aangepast in LR, maar als er suggesties zijn om ze te verbeteren hoor ik het graag!


    Dit is een deel van een stoomketel op het fabrieksterrein. Enkel de voorkant is bewaard. Hier staat de volledige voorkant. Het was toen 12u35 en door de brandende zon was het contrast tussen de schaduw en de zonnige delen jammer genoeg heel groot.


    Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
    Mijn fotosite: www.verschaeren.org
    Mijn website: www.computerhersteller.be

  • #2
    Re: Het mocht toch...

    Een link naar een foto begint altijd met: http://

    Comment


    • #3
      Re: Het mocht toch...

      Heb ik gemerkt...
      Bedankt voor de tip.
      Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
      Mijn fotosite: www.verschaeren.org
      Mijn website: www.computerhersteller.be

      Comment


      • #4
        Re: Het mocht toch...

        Eerste is niet slecht, maar met het nodige kleurcontrast erin

        Comment


        • #5
          Re: Het mocht toch...

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Eerste is niet slecht, maar met het nodige kleurcontrast erin
          Wat zou je veranderen aan het kleurcontrast? De verf was zo bleek-blauw en dan met de volle zon er op...
          Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
          Mijn fotosite: www.verschaeren.org
          Mijn website: www.computerhersteller.be

          Comment


          • #6
            Re: Het mocht toch...

            Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
            Wat zou je veranderen aan het kleurcontrast? De verf was zo bleek-blauw en dan met de volle zon er op...
            In je kleurcurve of het spectrum je witte tinten en hooglichten temperen Dus niet je algemene witte tinten en hooglichten Klein beetje algemeen contrast(nie veel hé)

            Comment

            Working...
            X