Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het eerste zonlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het eerste zonlicht

    ISO: 100
    f: 5,6
    61mm
    1/250






    Ik hoop dat het bevalt.
    Suske

  • #2
    Re: Het eerste zonlicht

    Dit moment was ongetwijfeld prachtig, maar ik mis een beetje het geheel.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Het eerste zonlicht

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Dit moment was ongetwijfeld prachtig, maar ik mis een beetje het geheel.
      +1, ik vraag
      E eigenlijk af, tenzij ik nu een stomme opmerking ga maken, wat de "witte vlek" is onderaan?

      Comment


      • #4
        Re: Het eerste zonlicht

        ik denk dat witte huisjes zijn !!! maar mijn ogen zijn wel al 71 jaar grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Het eerste zonlicht

          Witte vlek? Die huisjes storen of ze moeten iets meer in beeld.
          http://armando113.wix.com/amartiniphoto

          Comment


          • #6
            Re: Het eerste zonlicht

            Bedankt voor de reacties. Het zijn witte huisjes en ik dacht dat ze er bij hoorden.
            Ik heb een andere mondeling opmerking gehoord die me meer aanspreken, maar weet niet hoe ik zo iets zou moeten uitvoeren.
            De opmerking was dat het middelste gedeelte te veel ruimte in beslag nam en dat de wolken zouden moet beginnen vanaf de hoogste lichtvlek.
            Ik zou daar een stuk moeten van kunnen uitsnijden en terug aan elkaar plakken.
            mvg Suske

            Comment


            • #7
              Re: Het eerste zonlicht

              De witte huisjes horen erbij en geven een idee over de grootsheid.
              Ze mochten wel iets minder krap staan.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Het eerste zonlicht

                Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                ...Ik heb een andere mondeling opmerking gehoord die me meer aanspreken, maar weet niet hoe ik zo iets zou moeten uitvoeren...
                Er bestaat redelijk wat software om hetgeen je wilt uit te voeren. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde programma's...
                Mocht je met lagen kunnen werken dan is hetgeen je wenst vlot te bewerkstelligen.
                Hierbij een paar linkjes (wel enige tijd geven om te laden...starten automatisch)met de door jou gewenste bewerking in fotoshop en of in corel PSPX6.
                Gezien het formaat in Mb van deze filmpjes worden deze eind deze week opnieuw verwijderd om ruimte te maken voor andere zaken. Je kunt ze desgewenst downloaden. (Rechtsklik op foto of film en dan opslaan als...)

                01: 03-05 verwijderd.
                Resultaat van de bewerking in het eerste filmpje.

                02: 03-05 verwijderd.
                Resultaat van de bewerking in het tweede filmpje.

                03: 03-05 verwijderd.
                Resultaat van de bewerking uitgevoerd in het derde filmpje.

                Het rechter huisje (dat nogal in de aandacht geplaatst werd) heb ik weggecloond. Daar doe je uiteraard mee wat je best past. Ik heb de indruk dat er links van de kloof eveneens een huisje staat dat veel minder in het oog springt.

                Mochten deze links je storen geef je maar een seintje en dan worden ze verwijderd.
                Mocht je nog bijkomende informatie wensen mag je gerust een PB sturen.

                Marc
                Last edited by Brombeer; 3 mei 2015, 14:33.
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Het eerste zonlicht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Er bestaat redelijk wat software om hetgeen je wilt uit te voeren. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde programma's...
                  Mocht je met lagen kunnen werken dan is hetgeen je wenst vlot te bewerkstelligen.
                  Hierbij een paar linkjes (wel enige tijd geven om te laden...starten automatisch)met de door jou gewenste bewerking in fotoshop en of in corel PSPX6.
                  Gezien het formaat in Mb van deze filmpjes worden deze eind deze week opnieuw verwijderd om ruimte te maken voor andere zaken. Je kunt ze desgewenst downloaden. (Rechtsklik op foto of film en dan opslaan als...)

                  01:Fotoshop waarbij twee schermen in beeld komen zodat je op het rechter scherm ook min of meer kunt volgen wat er gebeurt.
                  Resultaat van de bewerking in het eerste filmpje.

                  02:Fotoshop waarbij enkel maar het linker scherm getoond wordt.
                  Resultaat van de bewerking in het tweede filmpje.

                  03:Zelfde bewerking in Corel PSPX6.
                  Resultaat van de bewerking uitgevoerd in het derde filmpje.

                  Het rechter huisje (dat nogal in de aandacht geplaatst werd) heb ik weggecloond. Daar doe je uiteraard mee wat je best past. Ik heb de indruk dat er links van de kloof eveneens een huisje staat dat veel minder in het oog springt.

                  Mochten deze links je storen geef je maar een seintje en dan worden ze verwijderd.
                  Mocht je nog bijkomende informatie wensen mag je gerust een PB sturen.

                  Marc
                  Bedankt voor de uitleg. Ga ik zeker uitproberen.
                  Mvg Suske

                  Comment

                  Working...
                  X