Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heks

    Dit is een allereerste foto die ik genomen heb... Ben nog op zoek welke riching ik uit wil...
    Last edited by Daphny; 10 oktober 2014, 22:04.

  • #2
    Re: Heks

    Eerst en vooral welkom op dit forum. Een paar tips. je mag een foto plaatsen met een max zijde van 1024pxls, Er wordt aangeraden om exif's bij de foto te plaatsen(niet verplicht) zodat je meer gerichte tips kunt krijgen.
    Deze foto zou ik bv in portretstand genomen hebben zodat er meer van de heks te zien was en als je vooral het gezicht wou had ik die zeker in portret genomen.

    Comment


    • #3
      Re: Heks

      welkom en een mooie start
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

      Comment


      • #4
        Re: Heks

        Welkom op het forum ook. Je eerste is al niet slecht, maar ik persoonlijk zou die handtekening maar weglaten (of ben je reeds bang dat ze met je foto's gaan lopen ).
        En zoeken welke richting.....ik zoek al lang niet meer, maar blijf van alles en nog wat proeven, dat is ook leuk.
        Ik elimineer wel, persoonlijk doe ik geen macro of portretten en lever er dan ook zelden commentaar op, omdat ik er te weinig/of niks van ken .

        Comment


        • #5
          Re: Heks

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Eerst en vooral welkom op dit forum. Een paar tips. je mag een foto plaatsen met een max zijde van 1024pxls, Er wordt aangeraden om exif's bij de foto te plaatsen(niet verplicht) zodat je meer gerichte tips kunt krijgen.
          Deze foto zou ik bv in portretstand genomen hebben zodat er meer van de heks te zien was en als je vooral het gezicht wou had ik die zeker in portret genomen.

          Ok bedankt voor de info, en wat de info van mijn foto of camera betreft, ik ben echt nog maar heel net gestart en ik ken nog maar heel weinig van de technische termen... Dus ik moet nog veeeeeeel leren :-)
          Kan ik het formaat van de foto nu nog wijzigen?
          Last edited by Daphny; 11 oktober 2014, 19:38.

          Comment

          Working...
          X