Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden retriever.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Golden retriever.

    Beginnershoek: juist iets voor mij. Na maanden foto' s kijken op BD durf ik ook eens iets te plaatsen. Graag opbouwende kritiek.

    Groeten, Christine.

    Last edited by Maybe; 11 april 2010, 17:44.

  • #2
    Re: Labrador

    Ik kan er niet echt iets op aanmerken ... mooi kaartje :-)
    Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

    Comment


    • #3
      Re: Golden retriever.

      Mooie foto , je mag 'm best nog ietsje groter posten hoor, komt ie meer tot zijn recht. Gouden tip, weg met die handtekening daar, trekt alle aandacht weg nu. Maar verder een prima foto vind ik zelf.

      Grtjs.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        mooie foto, lekker scherp.

        Als ik je een tip mag geven, bovenaan iets meer ruimte laten en aan de linkse kant ook zodat de staart er helemaal op staat

        In ieder geval een mooie binnenkomer

        groeten, Marc
        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

        Comment


        • #5
          Re: Golden retriever.

          Leuke foto. Ik zou mijn hond nooit zo ver krijgen dat hij een bosje bloemen vasthoudt.

          Comment


          • #6
            Re: Golden retriever.

            Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
            Leuke foto. Ik zou mijn hond nooit zo ver krijgen dat hij een bosje bloemen vasthoudt.
            ik ook niet! Braaf beestje
            Zou hem ook wel eens willen zien met de volledige bank erop, dan lijkt het of je hond op een date zit te wachten
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

            Comment


            • #7
              Re: Labrador

              Mooie foto met een mooi model !!!

              Comment


              • #8
                Re: Golden retriever.

                Leuke foto, maar het is geen Golden Retriever. Misschien wel een Labrador Retriever.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: Golden retriever.

                  Bedankt voor jullie positieve reacties. Ik moest de foto inderdaad wat ruimer gemaakt hebben zodat ook de staart volledig te zien is. Ook wat meer ruimte bover de kop zou zeker niet mis zijn.
                  Al bij al positieve reacties tot nu toe. Wel meer op mijn hond dan op de foto, maar allez

                  Het is inderdaad een ras echte Labrador en geen Golden retriever. Maar 't is de eerste keer dat ik post hier en de titel was nog van een probeersel... niet aan gedacht om te veranderen natuurlijk en nu weet ik niet hoe ik de titel kan veranderen .
                  En ja ...mijn hond is een schatje, ze kan poseren als de beste. Nu alleen nog leren hoe ik een goed portret van haar maak.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Golden retriever.

                    Zo knap met die bloemen
                    Krijg het maar voor mekaar hé!

                    Alleen mis ik zijn staartje wel...
                    Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
                    You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Golden retriever.

                      prima binnenkomer hoor, vind het een leuke en geslaagde foto
                      Canon eos 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Golden retriever.

                        Best wel een leuke foto, ook al hou ik niet zo van dieren met van die mensenmanieren.
                        Had dus misschien liever gezien dat hij of zij een ferm bot in zijn bek had, maar zoals
                        gezegd, best wel mooi.

                        Comment

                        Working...
                        X