Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gier in de zoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gier in de zoo

    Een dagje zoo:wat vinden jullie ervan?




    Canon EOS 350D
    Focal Length: 163.0mm
    Exposure Time: 0.0040 s (1/250) Aperture: f/6.3
    ISO Equiv.: 200 Whitebalance: Manual
    Last edited by Ekoj; 6 april 2008, 08:24.

  • #2
    Re: Gier in de zoo

    Leuke vogel, maar je had hier meer uit kunnen halen. Nu is er nog zoveel lege ruimte in de foto en dat is zonde. Die lege ruimte kun je croppen, zodat je een vierkant formaat foto hebt, waardoor alle aandacht naar de vogel gaat.
    De foto zelf is lekker scherp op het oog, dat is hier goed. De zwart wit omzetting vind ik wat somber, de donkere delen zijn te donker en de lichte delen zijn te licht en overbelicht. Is het origineel soms iets overbelicht dat je de foto naar z/w hebt omgezet? Mij lijkt de kleurenfoto mooier, dus ik ben ook wel benieuwd hoe die eruit ziet.

    Oja, nog een klein puntje. De foto mag niet groter zijn dan 900 pixels in de lengte en breedte. Deze foto is groter. Hij wordt wel automatisch verkleind, maar daardoor toont de foto over het algemeen ook minder. Dus je doet de foto dan ook wat tekort.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Gier in de zoo

      Ik ben natuurlijk zo stom geweest om niet in kleur te fotograferen maar B/W, dus heb ik geen andere versie. Ja, hier heb ik dus alvast een les uit getrokken. Wat betreft dat croppen, daar kan ik je wel in volgen, maar vond het zelf nogal geestig dat op deze manier de lijnen van de tralies nog zichtbaar zijn.

      Comment

      Working...
      X