Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent die Schone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent die Schone

    De Leie in Gent met de St Michielskerk.
    Opname gemaakt augustus 2017 , met analoge Nikon F301 en Nikkor 50mm 1,8 ; film Kodak T- Max 400 , ontw: Ilford ID11
    De film dateert van 2007 en werd belicht op 200 asa


  • #2
    Re: Gent die Schone

    In feite geen hoofdmotief dat aandacht trekt en vermoed dat de scherpte ook iets beter kan.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Gent die Schone

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      In feite geen hoofdmotief dat aandacht trekt en vermoed dat de scherpte ook iets beter kan.
      Overschot van gelijk , GR ; het is er eentje uit een hele reeks over Gent , meestal straatfotografie met personen; maar ik heb weer een ongeduldfoutje gemaakt, als de film gedroogd is en in repen gesneden wil ik wel wat zien en dan scan ik de negatieven met een "flatbedscanner " ; zo kan ik al wat resultaat zien.
      De beste opnames gaan dan door de Plustec negatiefscanner met heel wat beter resultaat. Nu kan ik beginnen selecteren en verder tonen.
      Gisteren nog eens naar Gent geweest en straatopnames gemaakt met de Fuji XE2s , jammer genoeg had ik maar één batterij mee.
      Die staan dus ook op het menu.
      Alvast bedankt voor de beoordeling & het kijken
      Grts
      M

      Comment


      • #4
        Re: Gent die Schone

        Jij kan goed relativeren en op een aangename wijze reageren, dank u. Als ik je bijkomende informatie lees dan ben je toch met een boeiende bezigheid bezig namelijk 'straatfotografie' een thema wat ik heel interessant vind !
        Ben dus zeer benieuwd wat ik nog te zien zal krijgen, doe je best en veel succes.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X