Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geef u mening aub...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geef u mening aub...

    Men vraagt mij regelmatig om foto's te nemen van het bruisende 't nachtleven hier en der. Nog maar onlangs met begonnen. Graag had ik geweten wat jullie van onderstaande foto's vinden. Alle kritiek is welkom, ik ben een beginner...

    1


    2


    3


    [Edit Mod Lut: Laten we het om te beginnen houden bij de beperking van 3 foto's per topic. Dus eentje werd verwijderd.]
    Last edited by lut; 21 december 2009, 15:11.

  • #2
    Re: Geef u mening aub...

    Eerste foto vind ik een leuke stijl
    hou wel van die contrasten mooie kadrering enkel een nadeel ik zou de ogen scherper willen zien

    de tweede vind ik mooi maar spreekt niet echt aan

    derde vind ik niet bij de rest passen omdat de kleuren mij niet aanspreken maar is ook weel strak van kadrering

    kortom

    toch goed bezig groetjes
    Groetjes Niko
    Niko D300s - Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D - Nikon AF-S Micro NIKKOR 60mm 1:2.8 G ED

    Comment


    • #3
      Re: Geef u mening aub...

      Bij de tweede komt het aspect 'nachtleven' wel het beste naar boven. De anderen kunnen om het even wanneer en waar genomen zijn. Ik vind het alleszins goed dat het niet standaard plaatjes zijn. Mooi begin.
      Canon Eos 450D
      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

      Comment


      • #4
        Re: Geef u mening aub...

        Bedankt voor jullie reacties.

        Die eerste foto is idd niet 100% scherp en je hebt gelijk wat de ogen betreft...
        Ik ga er in 't vervolg rekening mee houden.

        Tips zijn altijd welkom

        Gr,
        Davy

        Comment

        Working...
        X