Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geboorte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geboorte

    Ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden.




    Edit:

    Op aanvraag terug zichtbaar gemaakt.
    Last edited by Red Falcon; 11 januari 2010, 21:48. Reden: Foto terug geplaatst

  • #2
    Re: Geboorte

    Wat ik hier van vind ? Wel ik vind de foto te direct en hierdoor te privé. Noteer dat dit een strikt persoonlijke opmerking is.

    Comment


    • #3
      Re: Geboorte

      ik kan me moeilijk indenken dat je op dat moment zwaar hebt liggen nadenken over de belichting, sluitertijd en de cadrage; dus ik ben ook van mening dat die foto hier niet echt thuishoort ... evenzeer mijn persoonlijke mening.
      canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

      Comment


      • #4
        Re: Geboorte

        Tja, misschien is gefeliciteerd hier op z'n plaats?

        Foto beoordeling sla ik even over
        Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

        Comment


        • #5
          Re: Geboorte

          Tja, ik ben niet de expert, maar ik vind de foto dus wel leuk! Net omdat hij zo direct is. Ik vraag me alleen af of ie in zwart wit niet sterker is, maar dan moet ik toegeven dat ik nogal een fan ben van zwart wit.
          onderweg...
          Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

          Comment


          • #6
            Re: Geboorte

            Zo'n foto kun je beter in je privé album plakken, maar dat is mijn mening
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Geboorte

              zie hier geen foto hoor?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Geboorte

                Oorspronkelijk geplaatst door Firechief Bekijk bericht
                Ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden.

                Edit:

                Aangezien de reply's heb ik hem dan maar in het prive-album gestoken.
                Eerst en vooral proficiat met blijde gebeurtenis. Jammer dat de foto weg is, ik vond het wel een mooi beeld. Prive? Je hebt hem zelf geplaatst, dus je hebt zelf gekozen om de foto openbaar te maken. Op de foto is ook niks aanstootgevend te zien, het leven zoals het is. We kunnen hier heel lang over discussiëren maar ethisch gezien is er niks aan de hand. Nogmaals, het leven zoals het is. Ik vermoed dat, zoals in een vorige reactie, al gezegd dat een zwart wit foto beter was geweest, minder expliciet.
                Waar ik me wel een beetje aan stoor is dat jij de foto ter beoordeling aanbied en niet als een trotse, kersverse vader je kind (het mooiste van de wereld)aan die wereld wil laten zien. Zonder meer, geen beoordeling, gewoon een geboortekaartje, dit is mijn kind.
                Nogmaals proficiat, kom maar op met de suikerbonen.

                Comment


                • #9
                  Re: Geboorte

                  Waar ik me wel een beetje aan stoor is dat jij de foto ter beoordeling aanbied en niet als een trotse, kersverse vader je kind (het mooiste van de wereld)aan die wereld wil laten zien.
                  hoezo wat bedoel je daar mee?
                  Het is hier toch een fotoforum, niet?
                  we beoordelen hier toch foto's en geen borelingen of babys of kinderen of volwassenen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geboorte

                    Oorspronkelijk geplaatst door Toranaga Bekijk bericht
                    ik kan me moeilijk indenken dat je op dat moment zwaar hebt liggen nadenken over de belichting, sluitertijd en de cadrage; dus ik ben ook van mening dat die foto hier niet echt thuishoort ... evenzeer mijn persoonlijke mening.
                    De reactie van Toranaga en Lander is precies wat ik bedoel. En ja,Control Z: wat je schrijft is volkomen terecht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geboorte

                      Het leven zoals het is zo is dat , ik vind het jammer dat de foto weg is als ik u was terug plaatsen en niet op letten op de reacties van sommigen dat zijn voor mij mensen die nog in hun puberteitsjaren zitten en dan is het natuurlijk aanstootgevend en zolang de mods een foto toestaan denk ik dat het ok is , ik vind het soms jammer dat de mensen hier soms zeggen tegen andere wat mag en niet zo is er een topic van op de treinsporen die jongen werd ook van alles naar de kop geslingerd we zijn hier nog steeds om een foto te laten zien en te beoordelen en niet om anderen de les te spellen van wat mag en niet mag , ik vind het soms zeer
                      Zo worden er hier mensen uitgelachen op hun schrijf fouten ik vind dat er op sommige dingen wel eens iets aan mag gedaan worden door de mods niet iedereen is even intelligent op vele fora is het meestal verboden

                      in elk geval proficiat met de blijde geboorte
                      Last edited by jeepney; 11 januari 2010, 10:31.
                      Canon EOS 450D

                      Lens 18/55 - 55/250

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geboorte

                        Allereerst: gefeliciteerd!!

                        Ik zie helaas geen foto meer, heel jammer.
                        Ik begrijp dat het een foto betreft van de geboorte van uw kindje?
                        Als u hem mooi vindt en deze foto hier wilt delen, dan moet u zich niets aantrekken van dit soort mensen.
                        Misschien een tip: u kunt deze foto's misschien beter kwijt in het forum onderdeel: mensen. Daar zult u niet snel dit soort opmerkingen krijgen.
                        Veel plezier en geluk met uw kindje


                        Deze is niet voor u, maar voor de bekrompen lui die dit blijkbaar te schokkend vinden:
                        ER IS NIETS RANZIGS OF SCHOKKENDS AAN DE GEBOORTE VAN EEN KIND. WIJ ZJIN ALLEMAAL OP DEZE MANIER OP AARDE GEKOMEN EN HET HOORT BIJ HET LEVEN....EEN IEDERS LEVEN, OOK DIE VAN U.
                        Naakt, glamour, naakt, provocerend, naakt....vergat ik NAAKT?
                        ALLES KAN OP DIT FORUM en NOOIT hoor ik iemand zeggen dat dit PRIVE is. Naaktfotografie is het best bekeken onderwerp op dit forum. GRRR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geboorte

                          Beste positievelingen,

                          Ik zal het deze avond nog eens overwegen om de foto te plaatsen. Ik weet dat de foto niet scherp was op de baby, maar het ging op dat moment allemaal zo snel dat je idd geen tijd hebt om zelf instellingen te doen en het plaatje helemaal perfect te hebben. Zoals jullie in de exif zullen kunnen zien stond alles dan ook op Automatisch.
                          Het ging me eigenlijk om het totaalbeeld van een momentopname. Wellicht plaats ik hem dan wel in de rubriek "mensen" om dit soort reacties te vemijden. En idd, het gaat om mijn bloedeigen dochter, seconden na de geboorte, waar ik trots op ben en steek dit niet onder stoelen of banken. Een foto die van de eerste keer goed moet zijn en waar je geen tijd hebt om correcties aan te brengen aan de instellingen...

                          Mvg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geboorte

                            Ik ben eens benieuwd..
                            Proficiat met je eigen BOF foto..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geboorte

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Allereerst: gefeliciteerd!!

                              Ik zie helaas geen foto meer, heel jammer.
                              Ik begrijp dat het een foto betreft van de geboorte van uw kindje?
                              Als u hem mooi vindt en deze foto hier wilt delen, dan moet u zich niets aantrekken van dit soort mensen.
                              Misschien een tip: u kunt deze foto's misschien beter kwijt in het forum onderdeel: mensen. Daar zult u niet snel dit soort opmerkingen krijgen.
                              Veel plezier en geluk met uw kindje


                              Deze is niet voor u, maar voor de bekrompen lui die dit blijkbaar te schokkend vinden:
                              ER IS NIETS RANZIGS OF SCHOKKENDS AAN DE GEBOORTE VAN EEN KIND. WIJ ZJIN ALLEMAAL OP DEZE MANIER OP AARDE GEKOMEN EN HET HOORT BIJ HET LEVEN....EEN IEDERS LEVEN, OOK DIE VAN U.
                              Naakt, glamour, naakt, provocerend, naakt....vergat ik NAAKT?
                              ALLES KAN OP DIT FORUM en NOOIT hoor ik iemand zeggen dat dit PRIVE is. Naaktfotografie is het best bekeken onderwerp op dit forum. GRRR

                              Maar zolang iedereen maar dezelfde mening heeft als u, neem ik aan.
                              Er hebben hier mensen, waaronder ik, gewoon een eigen mening gegeven, daar is niets mis mee. Dat wil niet zeggen dat het als schokkend ervaren wordt, maar wel als iets dat zeer prive is. ik zou het nog een andere situatie vinden als de TS als fotograaf aanwezig was geweest bij de bevalling, en niet als vader van het kind. Overigens, tijdens de geboorte van mijn kinderen had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan foto's maken
                              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                              Our English website: www.kaichitravel.com
                              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                              Comment

                              Working...
                              X