Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebogen ruggen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebogen ruggen

    Weldra is het weer 'kerkhoftijd'. Ik ben al bezig met een kijk te nemen op begraafplaatsen. Dit is een smalle scheiding tussen twee rijen grafzerken met de rug naar elkaar. Het gebogen ontstaat door groothoekgebruik en daar opzettelijk creatief op ingespeeld. Veel kijkplezier en reageren... graag.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Gebogen ruggen

    Heel fraai Raymond , op een kerkhof zijn heel mooie opnames te maken , vooral het spel van licht en schaduw is dan heel goed meegenomen;
    met gave weerspiegelingen in het graniet.

    Grts
    Maurits

    Comment


    • #3
      Re: Gebogen ruggen

      Leuk idee, maar ik zou nog eens terugkomen op een ander tijdstip wanneer het licht iets minder hard is. Of eventueel nog iets lager standpunt innemen waardoor het effect nog wat sterker zou zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Gebogen ruggen

        Heel origineel dit - en het kerkhof ziet er wel redelijk onderhouden uit toch.
        Met die spiegelende oppervlakken moet je wel effen nadenken hoe het in elkaar zit
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Gebogen ruggen

          Het idee is schitterend. Ik zou de verzadiging van de achtergrond wel sterk verminderen, die springt ontzettend in het oog en komt heel onnatuurlijk over. Te veel is te veel. De verzadiging op de voorgrond is waarschijnlijk de bedoeling, dat kan je zo laten.
          mvg, Wilfried
          http://www.familialebemiddeling.net
          http://www.mestdagh.biz

          Comment


          • #6
            Re: Gebogen ruggen

            Ik zie wel wat vertekening in het beeld mn de voorste zerken staan hol. Boeiend beelden sprokkelen op kerkhof!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Gebogen ruggen

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Ik zie wel wat vertekening in het beeld mn de voorste zerken staan hol. Boeiend beelden sprokkelen op kerkhof!
              Sien, dat was wel de bedoeling, waarschijnlijk de bijgevoegde uitleg niet gelezen !?
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Gebogen ruggen

                Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Ik zie wel wat vertekening in het beeld mn de voorste zerken staan hol. Boeiend beelden sprokkelen op kerkhof!
                Oeps te laat uw uitleg gelezen over de gewenste 'vertekening' mijn exuses!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X