Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebarsten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebarsten

    Bedankt om te kijken, meningen zeer welkom.


    DSC_0178_001
    by Marc Ge, on Flickr

  • #2
    Re: Gebarsten

    Mooie macro opname. Maar de titel doet me iets anders vermoeden dan wat ik zie. Er is eigenlijk niets gebarsten.

    Comment


    • #3
      Re: Gebarsten

      Eerlijk gezegd…nog niet durven op reageren omdat ik geen benul heb waar ik naar kijk. Is het als abstract bedoeld? Is het productfotografie? Niet makkelijk om iets te beoordelen als je het niet (her)kent. Sommige delen zijn scherp, andere dan weer onscherp. En inderdaad brengt de titel geen opheldering.
      Sorry 😉
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Gebarsten

        Spanik en Brombeer, bedankt voor jullie reacties!!
        Dit is een foto van een gebarsten deurglas (helder glas met achteraan matte strepen), genomen niet haaks maar onder een hoek zodanig dat je de glasdikte ziet, inderdaad misschien wat abstract.

        Comment


        • #5
          Re: Gebarsten

          Ah! Goed dat je het zegt. Ik dacht dat ik naar een soort open weefsel zat te kijken met vertikale draden en daartussen zo van de gemetalliseerde dunne lintjes. Maar die lintjes zijn dus de barsten in de dikte van het glas. Blijft knap.

          Comment


          • #6
            Re: Gebarsten

            Jij bedankt voor je uitleg...had eerst ook de indruk dat om één of andere stof ging.

            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Gebarsten

              Vind ik knap gezien en dankzij de uitleg
              Groeten
              Georges

              Comment


              • #8
                Re: Gebarsten

                Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk bericht
                Vind ik knap gezien en dankzij de uitleg
                ik volg !!! grts Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Gebarsten

                  Bedankt voor de nagekomen reacties!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gebarsten

                    Je had er een idee van en goed zicht op maar ik zou toch een andere benadering toepassen op het onderwerp en dat wordt ook ondersteund door de voorgaande commentaren. Kortom een voorwerp met potentieel !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gebarsten

                      Bedankt Raymond. Welke benadering zou jij toegepast hebben, ik sta steeds open voor suggesties en de kijk van anderen voor zulke zaken

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gebarsten

                        Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
                        Bedankt Raymond. Welke benadering zou jij toegepast hebben, ik sta steeds open voor suggesties en de kijk van anderen voor zulke zaken
                        Dat is nu juist de kwestie in het weergeven van onderwerpen en die laat ik aan de maker zelf omdat ieder zijn eigen manier heeft van werken, visueel en suggestief, mijn woorden zijn geen verplichting - ik ben God-de-vader niet ! Ben trouwens al zeer trots dergelijke benadering te zien wat getuigt van creativiteit met een laagje van originaliteit. Doe zo maar verder
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gebarsten

                          goed gezien - wel redelijk abstract als foto zonder uitleg
                          mijn website : klik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gebarsten

                            Bedankt voor je reactie Peter! Er mag al eens een raadsel in zitten voor de kijker
                            Grt Marc

                            Comment

                            Working...
                            X