Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gatteville le Phare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gatteville le Phare

    Voor 2 euro ben je boven... nadat je de door 52 ramen verlichte trap van 365 treden hebt beklommen evenwel .


  • #2
    Re: Gatteville le Phare

    Mooie foto maar niet wow voor mij.
    Je hebt alles centraal gezet in de compositie : de horizon, de toren - en de weg is heel recht.
    Misschien heb je ook geprobeerd om de toren op 1/3 te plaatsen - of dichterbij, met een horizon op 1/3 van de onderkant.
    Een voorwerp, wat mensen in de voorgrond, een bocht in de weg hadden het spannender gemaakt.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Gatteville le Phare

      Een mooi beeld waar vooral de mooie kleuren mij in het oog springen!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Gatteville le Phare

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Mooie foto maar niet wow voor mij.
        Je hebt alles centraal gezet in de compositie : de horizon, de toren - en de weg is heel recht.
        Misschien heb je ook geprobeerd om de toren op 1/3 te plaatsen - of dichterbij, met een horizon op 1/3 van de onderkant.
        Een voorwerp, wat mensen in de voorgrond, een bocht in de weg hadden het spannender gemaakt.
        Peter
        Yep, volledig mee eens. Dit is een recht toe recht aan foto. Tegen alle regeltjes in, maar zegt men niet dat die er zijn om ze te overtreden .
        Ik vond het de ideale compo om iedereen te verplichten van onder naar boven te gaan kijken en nu eens niet ook van links naar rechts.
        En wat betreft mensen in de voorgrond, klopt inderdaad dat die soms een meerwaarde zijn in de foto, maar laat ik nu net iemand zijn die soms minuten lang staat te wachten om juist geen of zo weinig mogelijk mensen in beeld te hebben. Tenzij ik natuurlijk echt speciaal in een foto wil hebben, maar anders moeten ze schuiven of ttz. ik wacht tot ze schuiven.
        Bedankt voor je eerlijke mening.

        Ook Sien bedankt voor je reactie.

        Comment


        • #5
          Re: Gatteville le Phare

          Je ziet dat er tijd in die foto is gestolen, alles staat op dezelfde manier geplaatst in de foto.��

          Comment


          • #6
            Re: Gatteville le Phare

            Een klassieke opname maar daarom niet minder mooi. Ben daar ook geweest helaas met slecht weer, regen. Nu zie ik hoe het daar in feite is
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X