Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even een douche.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even een douche.

    Twijfel over de scherpte. De steel is onscherp, maar weet niet of dit storend is. Bedankt voor het bekijken!!



    Last edited by Kai57; 11 mei 2014, 21:42.

  • #2
    Re: Even een douche.

    Heel mooie foto. Scherp waar het moet nl. de bloemknop
    Maar als ik mag muggeziften, zou ik links en bovenaan een stukje afdoen dan vertrekt je steeltje mooi uit de hoek. Ook het blauw er een beetje uithalen
    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: Even een douche.

      Vind ik ook wel een mooie! Maar zou de tip van Ria eens proberen, zal je foto heel wat beter maken. Wat mij ook wel een beetje "stoort", zijn de drie zwarte vlekken in de achtergrond. Misschien kan je deze nog wat verzachten door de schaduwen wat op te lichten?

      Groetjes
      Roeliee
      Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

      Comment


      • #4
        Re: Even een douche.

        Dank jullie wel. Twijfel eigenlijk nog meer aan de update. Hahaha, die blauwzweem krijg ik niet anders weg.

        Comment


        • #5
          Re: Even een douche.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
          Dank jullie wel. Twijfel eigenlijk nog meer aan de update. Hahaha, die blauwzweem krijg ik niet anders weg.
          Niet twijfelen aan de update, die is veel beter van kleur. Het groen is nu groen en je foto is heel wat frisser nu
          grt. Ria

          Comment


          • #6
            Re: Even een douche.

            De update... mooi!
            Heb nog zoveel te leren :)

            Comment


            • #7
              Re: Even een douche.

              Prima update
              https://www.facebook.com/devrieset/

              Comment


              • #8
                Re: Even een douche.

                Dank jullie allen voor het vertrouwen
                Nu ga ik het nog scherper (grapje) stellen. Stel ik wil hier een ansichtkaart van laten maken. Doen of niet goed genoeg?

                Comment

                Working...
                X